۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
کد خبر: 55164714

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا اعلام کرد این تیم در نیم فصل نخست بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری داشت، امیدواریم داوران در هفته‌های پایانی تمرکز لازم را داشته باشند.

تقدیر صادقی از بازیکنان سایپا

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «ابراهیم صادقی» امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان افزود: بازیکنان سایپا در این هفته تمرکز خوبی داشتند و با تمام توان تلاش کردند و بطور قطع در دو بازی آینده می توانیم نتایج بهتری بگیریم.

وی افزود: بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان مصاف سختی است و امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی تیم سایپا خاطرنشان کرد: نفت مسجد سلیمان فوتبال خیلی خوبی بازی می کند. با وجود این همه تیم های بزرگ و پر مهره توانسته در جمع چهار تیم برتر جام حذفی قرار بگیرد که نشان می‌دهد رقیب سرسختی است.

صادقی در مورد داوری‌های لیگ برتر گفت: هفته قبل تیم ما ضرر کرد و یک پنالتی برایمان گرفته نشد. در نیم فصل نخست هم سایپا بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری داشت.  

وی تاکید کرد: سایپا به تمام داوران اطمینان کامل دارد و اطمینان داریم تمام تلاششان را می کنند که داوری خوبی داشته باشند و عدالت برقرار شود.

سرمربی سایپا گفت:امتیازات پایین جدول تیم های لیگ برترخیلی به هم نزدیک است و ۶ تیم امتیازات خیلی نزدیکی به هم دارند و هر تیمی بتواند تمرکز خوبی داشته باشد و تلاش کند، حتما می تواند نتایج بهتری بگیرد.

تیم فوتبال سایپا فردا (شنبه) در هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه دستگردی به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

تیم فوتبال سایپا با کسب ۲۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید