مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور، از خفگی ۴ نفر در چاه حفاری غیرقانونی اشیاء تاریخی در محور فرعی اسلام آباد به گیلانغرب خبر داد.

حفاری غیرقانونی برای اشیاء تاریخی جان ۴ نفر را گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه خفگی در چاه حفاری غیرقانونی اشیاء تاریخی در محور فرعی اسلام آباد به گیلانغرب گردنه مله نی در ساعت ۲۳:۲۷ شب گذشته به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: متاسفانه بر اثر این حادثه هر ۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: از شب گذشته دو دستگاه آمبولانس و نیروهای امدادی هلال احمر و آتش نشانی در محل مستقر هستند، اما تاکنون موفق به خارج کردن ۳ جسد نشده اند و فقط یک جسد خارج شده است.

خالدی تصریح کرد: اکیپ آتش نشانی از مرکز استان با هماهنگی مدیریت بحران استان هم به محل اعزام شده است و در حال تلاش برای خارج ساختن اجساد می باشند، متاسفانه منطقه صعب العبور است و امکان انتقال ماشین آلات به محل حادثه نیست و نیروهای امدادی پس از حدود یک ساعت پیاده روی به محل حادثه رسیده اند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید