حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: دولت باید بداند نمایندگان بر موضوع نحوه برگزاری کنکور نظارت می‌کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت: علت تعویق کنکور دستور رئیس جمهور بود

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی،گفت: کمیسیون‌های بهداشت و آموزش و معاونت نظارت مجلس موظف شدند ظرف ۴۸ ساعت به بررسی نحوه برگزاری کنکور بپردازند.

وی بیان کرد: این جلسه دو شب گذشته برگزار شد و وزیر بهداشت و درمان پروتکل‌های اجرایی را جهت حفظ سلامت داوطلبان به وزارت علوم ابلاغ کرد و وزیر علوم به صورت کتبی اعلام کرد که تا پایان شهریور ماه امکان اجرای این پروتکل‌ها را ندارد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: وزیر بهداشت اعلام کرد اگر منابع مالی در این خصوص وجود ندارد آن را تأمین می‌کند و دو میلیون پَک بهداشتی می‌دهد و اگر برای تأمین مکان برگزاری کنکور مشکل دارند، از مصلی و ورزشگاه‌ها استفاده می شود که وزارت علوم اعلام کرد از برگزاری کنکور تا آخر شهریور ناتوان است.

شهریاری با بیان اینکه در عرض ۲۴ ساعت وزیر علوم اعلام کرد که کنکور به تعویق نخواهد افتاد و در موعد مقرر گذشته برگزار می‌شود که علت آن دستور رئیس جمهور است،افزود: دولت باید بداند نمایندگان بر این موضوع نظارت می‌کنند چرا که جان خانواده‌ها و داوطلبان برای ما مهم است.

وی گفت: نمایندگان مجلس با حضور در استان‌ها برچگونگی برگزاری کنکور و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید