منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: جابجایی انبار نفت شهران به بیرون از محدوده شهری تامین اعتبار قابل ملاحظه ای نیاز دارد.

مقایسه انبار نیترات آمونیوم بیروت با انبار نفت تهران

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درباره حاشیه‌های انبار نفت شهران اظهار کرد: فعالیت این مرکز طبق استانداردها است.

وی در ادامه افزود: در زمان جانمایی و احداث انبار نفت در شهران، فاصله مراکز سکونتگاهی چشمگیر و حتی بیش از معیارهای شرکت نفت بوده لیکن به مرور زمان با توسعه بی رویه ساخت و سازها و بدون توجه به عدم رعایت حریم مخازن کلان سوخت در منطقه شهران این فاصله ایمن بهم خورده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در همین رابطه ادامه داد: پروتکل‌های تامین و نگه‌داری بروز شده و دائما توسط سازمان ایمنی و آتش نشانی، سازمان استاندارد و HSE شرکت نفت بنا رصد و به تایید مبادی ذیربط می‌رسد.

درجاتی فعالیت انبار نفت شهران را مطابق استانداردها دانست و تصریح کرد: جابجایی این مرکز برنامه ریزی کلان و اعتبار قابل ملاحظه‌ای را نیاز داشته و با یک وعده و چند جلسه امکان پذیر نیست.

وی درباره نظر استانداری مبنی بر جابجایی این مرکز بیان داشت: اگر با اتفاق آراء دستگاه‌های صیانتی متفقا به انتقال انبار برسیم قطعا این امر با وجود نیاز به اعتبار زیاد، در دستور کار قرار خواهد گرفت و برای آنکه مردم دچار مشکل نشوند این اقدام خود بخود پدافند غیرعاملی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به تشخیص ایمنی انبار نفت قبل از هر اقدامی تاکید و خاطرنشان کرد: تنها با یک مصاحبه و مقایسه انبار نیترات آمونیوم بیروت با تهران نمی‌توان علت ناایمنی برای آن مرکز در نظر گرفت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید