حسین امیری، سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی اعلام کرد در صورتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز برگزاری اردو را به تیراندازان پارالمپیکی بدهد، مشکلی برای برگزاری اردوها نداریم.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی: مشکلی برای برگزاری اردو نداریم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حسین امیری  اظهار کرد: طی نشستی که با اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان درباره برگزاری اردوهای متمرکز تیراندازان پارالمپیکی داشتم به او اعلام کردم که در حال حاضر با توجه به اینکه تنها پنج تیرانداز پارالمپیکی داریم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی می توانیم در محل فدراسیون اردوهای خود را برگزار کنیم که البته اسبقیان به من گفت باید طرح و نحوه ی برگزاری اردو را  به فدراسیون ارائه کنیم و آنها به ستاد ملی کرونا این طرح را اعلام کنند. در صورتی که ستاد موافق برگزاری اردو باشد اردوهای خود را از شهریور برگزار کنیم.

وی گفت: من تصور می کنم مشکلی برای برگزاری اردو نداریم و ما می توانیم در فدراسیون که دو سالن مجزا برای تیراندازان پارالمپیکی دارد اردوهای خود را بدون هیچ دغدغه ای برپا کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی تصریح کرد: در صورتی که در شهریور اردوی خود را برگزار کنیم، سعی دارم از نظر روحی و روانی روی تیراندازان کار کنیم و با دادن تمرینات سبک در ابتدا وضعیت آنها را در طی مدتی که اردوها تعطیل بود مورد ارزیابی قرار دهیم و در ضمن اردوی شادی را برای آنها تدارک ببینیم تا تیراندازان از نظر روحی انگیزه خوبی برای حضور در اردوها داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر با مشکل تجهیزات مواجه هستید یا خیر؟ تصریح کرد: دغدغه ما کمبود فشنگ در ۵۰ متر خفیف است. البته من این موضوع را قبلا با کمیته ملی پارالمپیک در میان گذاشتم و قرار بود آنها برای ما فشنگ تهیه کنند. امیدوارم که با شروع اردوها این مشکل برطرف شود و ما بتوانیم تمرینات خود را در ۵۰ متر خفیف نیز پیگیری کنیم.

امیری در پایان از ساره جوانمردی، سمیرا ارم، رقیه شجاعی، مهدی زمانی و محمدرضا میرشفیعی به عنوان پنج تیرانداز پارالمپیکی نام برد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید