مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد که معرفی متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره به ۱۹ بانک و مؤسسه اعتباری از فردا ۲۱ مرداد آغاز می‌شود.

اعلام اسامی مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن به بانک ها از فردا

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، خلیل محبت‌خواه با اشاره به زمان معرفی متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره به بانک‌ها اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط که نسبت به تکمیل اطلاعات وام اجاره مسکن اقدام کرده‌اند، این تکمیل اطلاعات تا بیستم مردادماه ادامه دارد.

وی افزود: در همین راستا از فردا ۲۱ مرداد ماه معرفی به بانک مطابق اعلام معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی آغاز می‌شود تا متقاضیان نسبت به تکمیل پرونده خود در بانک‌های عامل (۱۷ بانک و ۲ مؤسسه اعتباری) مطابق با اعلام بانک مرکزی اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس سهمیه‌ای که هر بانک دارد، متقاضی می‌تواند شعبه بانک مورد نظر خود را مشخص کند.

محبت خواه زمان پرداخت تسهیلات وام اجاره را مربوط به سیستم بانکی دانست و افزود: بازپرداخت اقساط این تسهیلات برای تهرانی‌ها ماهانه ۵۴۰ هزار تومان و برای کلانشهرها ۳۲۰ هزار تومان و سایر شهرها ۱۶۰ هزار تومان است.

وی اعلام مشخصات افراد واجد شرایط را منوط به تصمیم نهایی وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی عنوان کرد و گفت: با توجه به سرعت اقدامات معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی به زودی مشخصات افراد واجد شرایط مطابق برنامه زمان بندی پالایش و اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید