سرهنگ حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، از ناکامی حفاران غیرمجاز در قهاوند خبر داد و گفت: یکی از متهمان جان باخت.

جوینده گنج در همدان با شلیک پلیس کشته شد

به گزارش لسام نو به نقل از رکنا، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: باند حفاران غیرمجاز با شلیک پلیس زمین‌گیر و در این عملیات یک نفر از حفاران غیرمجاز فوت و دیگر اعضا دستگیر شدند.

سرهنگ حسین بشری در این خصوص گفت: چند فرد با استفاده از تاریکی هوا برای چند شب متوالی اقدام به حفر زمینی در شیرین آباد منطقه قهاوند شهرستان همدان به منظور یافتن اشیای تاریخی کرده بودند.

وی افزود: پیرو شکایت میراث فرهنگی، نماینده این سازمان با حضور در پاسگاه قهاوند این موضوع را به پلیس اطلاع داد و عوامل پاسگاه قهاوند پیرو دستور قضائی، به همراه نماینده میراث فرهنگی در محل تخلف حضور یافتند که حفاران غیرمجاز با دیدن پلیس پا به فرار گذاشته و بخشی از وسایل ادوات حفاری را جا گذاشتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان اظهار کرد: متهمان با وجود شنیدن صدای آژیر خودروی پلیس به دستور ایست و شلیک هوایی بی‌توجهی کردند، بنابراین تعقیب آنها آغاز و پلیس برای متوقف کردن آنها با بهره گیری از قانون بکارگیری سلاح مجبور به شلیک شد.

ناکامی حفاران غیرمجاز در قهاوند/ یکی از متهمان جان باخت

سرهنگ بشری ادامه داد: به علت تاریکی هوا، پستی و بلندی مسیر و کمانه کردن، گلوله به بدن یکی از متهمان برخورد کرد و زمین گیر شد و مأموران این متهم را بی درنگ با خودرو ناجا به مرکز درمانی قهاوند سپس به مرکز درمانی همدان منتقل کردند که متأسفانه به علت شدت جراحات جان باخت.

وی بیان کرد: تعدادی از متهمان که اقدام به حفاری و فرار کرده بودند نیز شناسایی شدند که پرونده در حال بررسی است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید