سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تعداد بستری شدگان کرونا به ۱۵۵۳ نفر رسید و ۲۱۴ بیمار مشکوک به کرونا در ۲۴ گذشته بستری شدند.

جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در مازندران

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، بر اساس آمار دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل تعداد بستری شدگان کرونایی در مراکز درمانی استان به ۱۵۵۳ نفر رسید.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۱۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۲۹۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

موسوی گفت: هم اکنون ۱۲۵۲ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

این مقام مسئول تاکید کرد: رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنان یکی از ضرورت‌هایی است که باید به صورت جدی به آن توجه شود.

همچنین فرزاد جلالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ بیمار جدید بستری و ۵۷ بیمار هم ترخیص شدند، گفت: ۵۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید