محمد دلاوری مجری تلویزیون برنامه «جوان‌شهر» شبکه رادیویی جوان را اجرا می‌کند.

  دلاوری مجری برنامه «جوان‌شهر» رادیو شد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، «جوان‌شهر» نام یک برنامه گفتگو محور اجتماعی فرهنگی است که با حضور کارشناسان، چهره‌های برتر و نخبگان جامعه ایران به بررسی نیازهای روز جامعه می‌پردازد و موضوعات اجتماعی این روزها که دغدغه‌های جوان است از محورهای این برنامه است.

«جوان شهر» برنامه‌ای در حدود ۶۰ دقیقه با حضور افراد سرشناس که مسئولیت‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دارند به مناظره می‌نشینند تا درباره ناگفتنی‌ترین مسائل جوانان گفتگو کنند.

این برنامه یک اتاق فکر (هیئت اندیشه‌ورز) دارد که برای هر قسمت برنامه، موضوعات مهم جامعه را در نظر گرفته، مهم‌ترین را انتخاب کرده و از زوایای مختلف آن را بررسی می‌کنند. این اتاق فکر با بررسی میدانی، مطالعه فضای مجازی و پیامک‌هایی که به رادیو جوان ارسال می‌شوند، موضوعات مورد نظر را انتخاب و در این برنامه به آن‌ها پاسخ می‌دهند.

این برنامه در قسمت اول خود که شب گذشته روی آنتن رفت صداوسیما را به بوته نقد برد و به این سوال پاسخ داد که چرا برخی به رسانه ملی، رسانه میلی می‌گویند.

سید شهاب طباطبایی فعال سیاسی رسانه‌ای اصلاح طلب و امین طیب طاهر فعال سیاسی رسانه‌ای همکار با رسانه ملی دو مهمان این برنامه بودند که درباره عملکرد رسانه ملی به مناظره با یکدیگر پرداختند و بحثی را با سوالات دلاوری پی گرفتند که تلاش شد با صراحت به طرح سوال‌ها و انتقادهایی درباره خود صداوسیما بپردازد.

«جوان‌شهر» با اجرای محمد دلاوری، مجری مطرح تلویزیون و تهیه‌کنندگی زهره عبدالرحیم، شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.

رضا جوهرچی از برنامه‌سازان و حسین ساعی رییس دانشگاه سوره مشاوران این برنامه هستند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید