در مینه سوتا امروز انتخابات مقدماتی برای انتخاب نامزد برگزیده حزب دموکرات در انتخابات کنگره برگزار خواهد شد و صهیونیست‌ها در تلاش هستند تا به حضور ایلهان عمر در مجلس پایان بدهند.

صهیونیست‌ها در تلاش برای عدم حضور عمر در کنگره آمریکا

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، «ایلهان عمر» یکی از دو نماینده زن مسلمان حاضر در مجلس نمایندگان آمریکا، امروز سه شنبه با چالشی دشوار دست به گریبان است زیرا در منطقه پنجم ایالت مینه سوتا انتخابات مقدماتی برای برگزیدن نامزد اصلی حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات کنگره که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری این کشور در تاریخ ۳ نوامبر انجام خواهد شد برگزار می‌گردد.

نظر به اختلافاتی که ایلهان عمر در سال‌های اخیر با شخص «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی داشته و بطور شفاف خواستار تحریم این رژیم شده، لابی‌های صهیونیستی تلاش دارند تا به هر نحو ممکن ایلهان عمر در انتخابات امروز شکست بخورد.

الجزیره در این رابطه می‌نویسد: امروز سه شنبه در منطقه پنجم مینه سوتا ایلهان عمر در انتخابات مقدماتی با «آنتون ملتون میکوس» (Antone Melton-Meaux ) رقابت می‌کند.

هر چند ایلهان عمر و آنتون ملتون ایدئولوژی‌های تقریباً مشابهی دارند اما در مورد اسرائیل مواضع آنها متفاوت است. عمر یکی از منقدین اصلی سیاست‌های اسرائیل است و از بایکوت و تحریم تل آویو حمایت می‌کند اما آنتون ملتون از سوی گرو های قدرتمند طرفدار اسرائیل حمایت می‌شود.

در این میان آنتون ملتون برای آنکه پیروزی خود را در انتخابات امروز تضمین کند ایلهان عمر را متهم کرده که مردم منطقه پنجم مینه سوتا را در تصمیم گیری های خود شریک نکرده و بطور کلی رای دهندگان را فراموش کرده است.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید