با تلاش آتش نشانان، ۱۰ نفر از ساکنان یک ساختمان شش طبقه مسکونی، از میان دود ناشی از آتش سوزی نجات یافتند.

ساختمان ۶ طبقه در دربند در آتش سوخت
به گزارش سلام نو به نقل از صبحانه،با تلاش آتش نشانان، ۱۰ نفر از ساکنان یک ساختمان شش طبقه مسکونی، از میان دود ناشی از آتش سوزی نجات یافتند.
  شهروندان با مشاهده آتش و دود ازطبقه سوم یک ساختمان شش طبقه مسکونی با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های ۱۰۵، ۶، ۶۴ گروه امداد ونجات ۴ و ایستگاه ۶۴ به همراه نردبان و خاور دستگاه تنفسی ایستگاه ۶ و تشک نجات ۶۱ را ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه روز گذشته به خیابان دربند، خیابان اسدالهی، اعزام کرد.
رضا امیری یگانه معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی در این باره اظهار داشت: در هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، شعله و دود غلیظی از طبقه سوم یک ساختمان شش طبقه به مساحت ۸۰ متر مربع به بیرون زبانه می کشید.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت به دو تیم تقسیم شدند که تیم اول به دلیل بسته بودن در، با ابزار ویژه در را گشودند و وارد خانه شدند و ضمن قطع برق و گاز با استفاده از یک رشته لوله آبرسان و دستگاه های تنفسی به کانون آتش نزدیک شدند.
معاون منطقه سه عملیات آتش نشانان تصریح کرد: نیروهای عملیات با تلاش فراوان و با استفاده از آب، شعله های آتش را مهار کردند و تیم دوم نیز ۱۰ نفر از ساکنین را که در طبقات بالا در دود غلیظ ناشی از آتش سوزی محبوس شده بودند را به محل ایمن انتقال دادند.
وی افزود: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش سوزی، محل حادثه را لکه گیری کردند و پس از اطمینان از مهار کامل آتش سوزی به ماموریت خود پایان دادند.
امیری یگانه با اعلام این که علت وقوع این آتش سوزی و خسارات وارده از سوی تیم کارشناسی منطقه سه آتش نشانی در دست بررسی است، تاکید کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید