مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره آخرین وضعیت مبتلایان کرونا در این استان توضیح داد.

مجموع فوتی‌های کرونا در فارس به ۶۳۳ نفر رسید

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، دکتر روح اله حسینی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از میان بیش از ۲۲۸ هزار و ۳۰۰ تست کروناویروس که تاکنون به آزمایشگاه‌های تشخیص مولکولی بیماری کووید ۱۹ استان فارس ارسال شده، تا امروز ۳۶ هزار و ۴۸۶ نفر از هم استانی‌ها مبتلا به بیماری کووید ۱۹ شده‌اند و تست آنها مثبت بوده است.

او اضافه کرد: از این تعداد تاکنون ۳۳ هزار و ۳۷۵ نفر با بهبودی کامل از ایزوله خانگی و بستری بیمارستان مرخص شده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه افزود: در حال حاضر ۸۹۳ نفر از مردم استان در بخش‌های بیمارستانی استان بستری هستند که ۱۰۰ نفر از آنها به دلیل وخامت شرایط در بخش‌های مراقبت ویژه به سر می‌برند.

دکتر حسینی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ نفر از هم استانی‌ها را بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا از دست دادیم که مجموع فوتی‌های کووید ۱۹ در استان فارس به ۶۳۳ نفر رسید.

او با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در هفته آینده، حفظ سلامتی داوطلبان حاضر در کنکور را دغدغه تمام اعضای ستاد دانشگاهی و استانی مبارزه با کرونا عنوان کرد و گفت: تلاش تمام مسؤولان و مدیران استان و دانشگاه این است که با رعایت حداکثری شیوه نامه‌های اجرایی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سلامت داوطلبان حاضر در کنکور سراسری را تضمین کنیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید