کلید سئوالات آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

انتشار کلید سئوالات آزمون ارشد ۹۹

به گزارش  سلام نو به نقل از ایسنا، بیش از ۵۱۴ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از روز پنج شنبه ۱۶ مرداد و به مدت سه روز برای تصاحب صندلی‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی رقابت خود را آغاز کردند که ۵۰ درصد این داوطلبان زن و مابقی مرد بودند.

در آزمون کارشناسی ارشد امسال، تعداد ۴۳۳ هزار و ۹۳۶ داوطلب در گروه آموزشی علوم انسانی، ۳۹ هزار و ۲۰۸ داوطلب نیز در گروه آموزشی علوم پایه، ۱۴۵ هزار و ۵۶۴ داوطلب در گروه آموزشی فنی و مهندسی، ۱۷۷ هزار و ۳۵ داوطلب در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، ۵۴۸ هزار و ۸۹ داوطلب در گروه آموزشی هنر، ۳۰ هزار و ۸۵ داوطلب نیز در گروه آموزشی دامپزشکی رقابت کردند.

سازمان سنجش آموزش کشور پس از پایان هر نوبت از آزمون کارشناسی ارشد با ارسال پیامکی از داوطلبان در خصوص نحوه رعایت دستورالعمل بهداشتی نظرسنجی کرد. ضمن اینکه دفترچه سئوالات آزمون هر نوبت پس از برگزاری آزمون بر روی سایت این سازمان قرار گرفت.

کلید سئوالات آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از امروز دوشنبه ۲۰ مرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

نتایج اولیه آزمون فوق به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه داوطلبان در آزمون نیز دهه دوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. گزینش اولیه و نهایی داوطلبان بر اساس نمره کل حاصل از ۸۰ درصد نمره آزمون و ۲۰ درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید