رضا کرمی محمدی، رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت شهر تهران گفت: وزارت نفت باید جزئیات بیشتری درباره اقدامات انجام شده برای مخازن سوخت‌رسانی شهران ارائه دهند.

مخازن سوخت تهران هنوز پتانسیل‌های مخاطره‌آمیزی دارند

به گزارش سلام نو به نقل از تسینم، رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت شهر تهران گفت: مخازن سوخت‌رسانی شهران قبلاً مخازن ذخیره‌سازی سوخت از جمله بنزین، نفت سفید و گاز بودند؛ قرار بر این شد به مخزن سوخت‌رسانی تبدیل شوند!

رضا کرمی محمدی درباره درباره مخازن سوخت‌رسانی شهران اظهار کرد: این مخازن قبلاً مخازن ذخیره‌سازی سوخت از جمله بنزین، نفت سفید و گاز بودند و براساس توافقی که در سالهای گذشته صورت گرفته است قرار بر این شد به مخزن سوخت‌رسانی تبدیل شوند که امیدواریم این اتفاق افتاده باشد.

وی تصریح کرد: اقدامات خوبی در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته برای مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی مخازن انجام گرفته است و درخواست می‌شود که مسئولان وزارت نفت جزئیات بیشتری درباره اقدامات انجام شده برای رفع نگرانی مردم ارائه دهند اما پتانسیل‌های خطرآمیز و مخاطره‌آمیزی هنوز وجود دارد که نیاز است هر چند سال یک بار با توجه به تغییر و تحولاتی که در اطراف آنجا اتفاق می‌افتد، این مطالعه انجام شود و وزارت نفت از مشاورانی استفاده کند تا مخاطرات را ایمن‌سازی کنند.

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت شهر تهران یادآور شد:  احتمال دارد در ۵ سال گذشته مخاطره‌ای وجود داشته و برطرف شده باشد اما در ۵ سال آینده مخاطره جدیدی به وجود بیاید و این مطالعات باید مستمر انجام شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید