بنا بر اعلام گروه تروریستی داعش یک پهپاد اطلاعاتی ارتش مصر در روستاهای تحت کنترل این گروه تروریستی سقوط کرده است.

 پهپاد مصر بر فراز منطقه تحت کنترل داعش سقوط کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، برخی منابع در قبایل ساکن منطقه بئر العبد در استان سینای شمالی واقع در شرق مصر و نیز شاهدان عینی در گفتگو با العربی الجدید اظهار کردند: تروریست‌ها در روستای رابعه واقع در غرب شهر بئر العبد، از جمله مناطقی که این گروه تروریستی در چند هفته اخیر کنترل آن را به دست آورده، این پهپاد را به کنترل خود درآوردند و مدعی شدند که این پهپاد متعلق به ارتش مصر است.

این منابع گفتند: جنگنده‌های ارتش مصر پس از سقوط پهپاد در آسمان منطقه به پرواز درآمدند.

گروه تروریستی ولایت سینا در ادامه تصاویری را منتشر کرده و مدعی شد که متعلق به پهپادی است که در جنوب روستای رابعه سقوط کرده است، در این تصاویر تروریست‌ها در حال جدا کردن قطعات پهپاد دیده می‌شوند.

از سوی دیگر برخی منابع پزشکی به العربی الجدید گفتند: احمد ترکی، یک درجه‌دار نظامی ارتش مصر در حمله گروه تروریستی ولایت سینا در اطراف شهر العریش کشته شد.

این منابع افزودند: احمد ترکی که در ارتش مصر در گروه نیروهای صاعقه فعالیت داشت، از ساکنان منطقه "اولاد موسی" در استان شرقی بود.

گروه تروریستی ولایت سینا از چند هفته قبل  پس از حمله خونین به یک پایگاه و کمین نیروهای ارتش مصر در روستای رابعه، کنترل خود بر مناطق غرب شهر بئر العبد را ادامه می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید