۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
کد خبر: 55163603

در کنکور مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ تعداد ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر ثبت نام کرده‌اند و ۸۲ درصد داوطلبان کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند.

زمان انتشار کلید سوالات ارشد 99

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، در این دوره کنکور ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۴۴ هزار و ۵۵۸ نفر زن و ۳۴۹ هزار و ۸۵۹ نفر مرد هستند. آزمون در ۶ گروه آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی برگزار شده است.

در نوبت صبح پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه تعداد ۳۲۱ هزار و ۵۰۴ داوطلب در ۳۳ کدرشته امتحانی و در آزمون نوبت صبح جمعه ۱۷ مرداد ماه تعداد ۲۸۳ هزار و ۴۱۴ داوطلب در ۳۶ کدرشته امتحانی و در آزمون نوبت صبح شنبه ۱۸ مرداد ماه تعداد ۸۹ هزار و ۴۹۹ داوطلب در ۶۴ کد رشته آزمون خود را برگزار کردند.

همچنین امسال ۸۲ درصد داوطلبان کارت ورود به جلسه آزمون برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را دریافت کردند به طوری که سال گذشته حدود ۸۵ درصد از داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده بودند.

سازمان سنجش آموزش کشور پس از پایان هر نوبت از آزمون کارشناسی ارشد با ارسال پیامکی از داوطلبان درباره نحوه رعایت دستورالعمل بهداشتی نظرسنجی کرد همچنین دفترچه سئوالات آزمون‌ها نیز روی سایت سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است. 

همچنین کلید سوالات کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ از عصر امروز دوشنبه ۲۰ مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. 

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه داوطلبان در آزمون نیز دهه دوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. گزینش اولیه و نهایی داوطلبان بر اساس نمره کل حاصل از ۸۰ درصد نمره آزمون و ۲۰ درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی است.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • keve IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    2 0
    کلید خیلی چرته بیشتر سوالا اشتباهه،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید