قرار است یکی از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی، پیش‌نویس قانونی را ارائه کندکه به موجب آن افراد متهم به پرونده‌های فساد حق تشکیل دولت و نخست وزیری را نخواهند داشت.

احتمال ممانعت از نخست وزیری متهمان به فساد

به گزارش سلام نو، به نقل از ایسنا، روزنامه عبری زبان معاریو تاکید کرد که "نیسان هروویچ" عضو پارلمان رژیم صهیونیستی(کنست) به زودی پیش‌نویس قانونی را در این زمینه به کنست ارائه خواهد داد.

هروویچ اظهار داشت که اکثریت در کنست از این قانون حمایت خواهند کرد و بر اهمیت آن واقف هستند و با وجود تصویب چنین قانونی، می‌توان انتخابات چهارم را در عرض یک سال آینده برگزار کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با چندین پرونده بزرگ فساد مواجه است و بسیاری بر ضرورت ممانعت از نخست وزیری او تاکید داشتند اما در نهایت او با بنی گانتس، رهبر ائتلاف آبی سفید برای تشکیل دولت ائتلافی به توافق رسید، هرچند که اکنون پس از گذشت چند ماه از تشکیل دولت جدید اختلافات بین دو طرف هر روز بیشتر می‌شود و احتمال می‌رود که در نهایت دولت جدید منحل شده و انتخابات زودهنگام برگزار شود.

طی هفته‌های گذشته اسرائیلی‌ها در شهرهای مختلف به ویژه قدس و تل آویو بارها علیه نتانیاهو دست به تظاهرات زده و خواستار استعفای او به خاطر پرونده‌های فساد و ناتوانی در مدیریت بحران کرونا شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید