نازنین ملایی، قهرمان روئینگ آسیا اعلام کرد ما در دریاچه آزادی با هزینه شخصی تمرین می‌کنیم و هر فرد دیگری هم می‌تواند بیاید.

قهرمان روئینگ آسیا: با هزینه خود تمرین می‌کنیم

به گزارش سلام نو، به نقل از ایسنا، نازنین ملایی درباره تمرین در دریاچه آزادی در شرایط تعطیلی اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ بیان کرد: به همراه آقای فرزام سرمربی تیم ملی تمرینات خودم را در دریاچه آزادی انجام می دهم، بهمن نصیری هم به ما اضافه شده است.  البته اردو نیست و به صورت شخصی و با هزینه خود تمرین می کنیم. تمرین در این شرایط سخت است اما وقتی ورزشکار برای خود هدفی دارد باید شرایط سخت را نیز تحمل کند و با مسائل مختلف کنار بیاید. از طرفی به تمرین روی آب نیاز داشتم چون ۳ تا ۴ ماه با قایق تمرین نکردم و دیگر در حال پسرفت بودم.

ملایی در مورد اینکه فکر می کند تا برگزاری مسابقات انتخابی المپیک بتواند خودش را آمادگی بالایی برساند، تصریح کرد: زمان خوبی تا مسابقات  داریم تا  به سطح آمادگی قبلی خود برگردیم. خیلی از ورزشکاران  هزینه نمی کنند که به صورت شخصی تمرین داشته باشند و منتظر هستند که فدراسیون برای آنها هزینه کند. وقتی هم که ما خودمان هزینه می کنیم فکر می کنند فدراسیون دارد ما را حمایت می کند یا تافته جدا بافته ایم اما خبر ندارند که ما با هزینه شخصی آمده ایم و تمرین می کنیم.

او ادامه داد: هر کسی هم که به فکر است، بیاید تمرین کند و کسی جلوی او را نمی گیرد. از ۲۲ فروردین که دریاچه آزادی باز شد نفراتی که ساکن تهران هستند تمرینات خود را انجام می دهند اما کسانی که در شهرستان هستند منتظرند فضای راحت و آسوده ای فراهم شود و خودشان قدمی بر نمی دارند و اگر کسی هم برای خودش کاری انجام می دهد او را زیر سوال می برند.

بانوی ملی پوش قایقرانی در پاسخ به این پرسش که تامین هزینه های تمرین برای او سخت نیست، تاکید کرد: به این بستگی دارد چگونه به این مسئله نگاه کنیم. برای من قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک  مهم است بنابراین چرا برای آن یک قدم برندارم.بخشی از هزینه را خودم پرداخت می کنم و از طرفIOC هم بورسیه هستم.

قهرمان روئینگ آسیا در مورد قایق های جدید که به ایران وارد شده است نیز گفت: قایقی که من  در مسابقات استفاده می کنم و از الان هم آن را سفارش دادم از همین نوع قایقی است که خریداری شده بنابراین وقتی یکسال با آن تمرین کنم دیگر نیاز نیست  دو هفته قبل از مسابقه بخواهم با قایق دیگری تمرین کنم تا با آن هماهنگ شوم.

  

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید