سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از دستگیری عاملان تیراندازی خونین در سعادت‌آباد خبر داد.

عاملان درگیری مسلحانه در سعادت آباد دستگیر شدند

به گزارش سلام نو به نقل از روزنامه شهروند، ساعت ۱۸ هفتم مرداد درگیری مسلحانه‌ای در سعادت‌آباد تهران بین دو گروه از اراذل و اوباش به وقوع پیوست که به مصدومیت دو نفر از آنها منجر شد. اراذل و اوباش در منطقه مذکور قرار دعوا گذاشته بودند و با سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی یکدیگر کردند.

سردار حمید هداوند، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، درباره آخرین وضع این پرونده گفت: در پی درگیری دو گروه از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های سعادت‌آباد، پلیس با جدیت تمام از همان ساعات اولیه بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد. سه نفر از عاملان درگیری در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و بازداشت شدند و در طول چند روز گذشته نیز مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موفق به شناسایی مخفیگاه تعداد دیگری از عاملان و مرتبطان به این پرونده درگیری در شهرهای شمالی کشور و برخی نقاط حاشیه تهران شدند. در هماهنگی با مقام قضایی در عملیات‌های جداگانه‌ای هشت نفر از متهمان این پرونده دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت منتقل شدند. 

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام این مطلب که تمامی دستگیرشدگان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه قاچاق مواد مخدر از نوع شیشه، درگیری مسلحانه، حمل سلاح و مهمات غیرمجاز، نزاع و شرارت جمعی و تحصیل مال نامشروع بوده‌اند، افزود: از مخفیگاه متهمان مقادیری سلاح و مهمات غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد. شناسایی سایر متهمان دخیل در این پرونده در دستور کار مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید