سرهنگ مقصود رستگار رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی، از قتل یک مرد در یکی از روستاهای شیروان به دست پسر جوان خبر داد.

نزاع خانوادگی با قتل پدر خاتمه یافت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری پسری خبر داد که پدرش را در یکی از روستاهای شیروان به قتل رسانده بود.

سرهنگ مقصود رستگار روز یکشنبه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شیروان، مبنی بر مرگ مشکوک یک مرد و انتقال جسد وی توسط بستگانش به بیمارستان، بلافاصله پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد این شهرستان اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه در بررسی ظاهری جسد، یک زخم عمیق بر روی سینه متوفی مشهود بود، افزود: دختر این فرد با مراجعه به کارآگاهان اعلام داشت که پدرش در زمین های اطراف مشغول کار بوده و توسط افراد ناشناس بر اثر وارد آوردن ضربه با ابزار کشاورزی فوت کرده است.

سرهنگ رستگار تصریح کرد: با توجه به مشکوک بودن وضعیت جسد و احتمال وقوع قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه ماموران پاسگاه گلیان برای مشخص شدن زوایای پرونده تحقیقات نامحسوس خود را گسترش داده و دریافتند که صبح روز حادثه، یک درگیری بین فرد متوفی و همسرش رخ داده، که در حین نزاع، پسر خانواده با پدرش درگیر شده است و بازبینی جسد نیز مشخص کرد که آثار درگیری و خونمردگی در قسمت پشت بدن مشهود است.

رییس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی، پسر خانواده دستگیر و برای انجام تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: وی در تحقیقات و بازجویی های ماموران به قتل پدرش اعتراف و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید