شبکه لبنان ۲۴ گزارش داد که در درگیری‌های مجدد بین نیروهای امنیتی و معترضان لبنانی، تظاهرکنندگان به میدان النجمه و پارلمان وارد شدند.

آخرین اخبار از اعتراضات در بیروت/تظاهرکنندگان به میدان النجمه و پارلمان وارد شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بار دیگر لبنان امروز، یکشنبه شاهد درگیری‌ها بین معترضان و تظاهرکنندگان خشمگین و نیروهای امنیتی در مرکز بیروت بود، اعتراضات علیه دولت در پی انفجار بندر بیروت بیشتر شده است.

درگیری‌های شدیدی بین نیروهای امنیتی و تظاهرکنندگان در اطراف ساختمان پارلمان لبنان درگرفته است.

این خبرگزاری افزود: تظاهرکنندگان به نیروهای امنیتی سنگ پرتاب می‌کنند، نیروهای امنیتی نیز از گاز اشک آور برای متفرق کردن تظاهرکنندگان استفاده کردند.

شبکه لبنان ۲۴ گزارش داد، تعدادی از تظاهرکنندگان موانع امنیتی را آتش زده و به میدان النجمه و پارلمان وارد شدند. این شبکه افزود: در درگیری‌ها از مواد منفجره استفاده شده است.

ارتش لبنان هرگونه تیراندازی به تظاهرکنندگان را رد کرد.

فرماندهی ارتش لبنان به برخی تظاهرکنندگان که قصد داشتند از چارچوب تظاهرات مسالمت‌آمیز خارج شوند، هشدار داد. ارتش لبنان گفته برخی قصد دارند دست به اغتشاش و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی بزنند لذا با آنها به شیوه‌های مناسب برخورد خواهد شد.

ارتش لبنان از تظاهرکنندگان خواسته به تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگردند.

مدیریت کل نیروهای امنیت داخلی نیز قبلا گفته بود، با افزایش اغتشاشات و درگیری‌ها از تظاهرکنندگان مسالمت‌جو می‌خواهد فورا از اماکنی که در آنجا تعدی‌هایی رخ داده خارج شوند. تعرض به نیروهای امنیتی قابل پذیرش نیست.

این تظاهرات بعد از تظاهرات روز شنبه بیروت است که مقرهای وزارتخانه‌ها و موسسات رسمی از سوی برخی معترضان مورد حمله قرار گرفتند. این تظاهرات باعث کشته شدن یک نیروی امنیتی و زخمی شدن صدها تن شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید