محققان آمریکایی در بررسی های جدید خودر دریافتند که احتمالا بیش از ۴۰ درصد تمامی مبتلایان به کووید ۱۹ هیچ علائمی ندارند.

آماری عجیب از مبتلایان بدون علامت کرونا

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تحقیقات جدید نشان می‌دهد درصد قابل توجهی از مبتلایان به ویروس کرونا هیچ علامتی از خود نشان نمی‌دهند. همین امر نگرانی‌ها درباره گسترش ویروس کرونا در جهان را افزایش داده است. تحقیقات در پناهگاه بی خانمان‌ها در شهر بوستون نشان می‌دهد ۱۴۷ نفر به کووید ۱۹ مبتلا شده اند. از این میان، ۸۸ درصد آن‌ها با آنکه کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، هیچ علامتی از خود نشان نداده‌اند.

محققان می‌گویند درصد قابل توجهی از مبتلایان به کووید ۱۹ هیچ علامتی از خود نشان نمی‌دهند.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد درصد قابل توجهی از مبتلایان به ویروس کرونا هیچ علامتی از خود نشان نمی‌دهند. همین امر نگرانی‌ها درباره گسترش ویروس کرونا در جهان را افزایش داده است.

تحقیقات در پناهگاه بی خانمان‌ها در شهر بوستون نشان می‌دهد ۱۴۷ نفر به کووید ۱۹ مبتلا شده اند. از این میان، ۸۸ درصد آن‌ها با آنکه کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، هیچ علامتی از خود نشان نداده‌اند. همچنین در مزرعه کشت و صنعت تاسون فود در ایالت آرکانزاس ۴۸۱ نفر به ویروس کرونا آلوده شده اند، ولی ۹۵ درصد آن‌ها هیچ علائمی نداشتند.

آمارها در میان زندانیان نیز نشان دهنده نبود علائم کرونا در میان مبتلایان بوده است. بیش از ۳ هزار زندانی در ایالت‌های کارولینای شمالی، اوهایو، ویرجینیا و آرکانزاس به کووید ۱۹ مبتلا شده اند، اما ۹۶ درصد آن‌ها هیچ علائمی از خود نشان نداده اند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید