«رابرت اوبرایان»، مشاور امنیت ملی ترامپ گفت: ترامپ به ارسال پیام به روسیه ادامه می‌دهد تا آنها در انتخابات ما دخالت نکنند.

ادعای دوباره آمریکا درباره دخالت ایران، روسیه و چین در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، «رابرت اوبرایان»، مشاور امنیت ملی ترامپ باردیگر مدعی دخالت خارجی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد و در این ارتباط هشدار داد.

اوبرایان با ادعای اینکه برخی کشورهای خارجی برای مداخله در انتخابات آمریکا در حال برنامه ریزی هستند، خطاب به روسیه گفت: ما همواره به همتایان روسی خود می‌گوئیم که در انتخابات ما دخالت نکنند، چون این موضوع خط قرمز ما است.

به گفته مشاور امنیت ملی ترامپ، هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی آمریکا علیه روسیه سختگیری نداشته است، چون ترامپ صدها شرکت روسی را تحریم و بخش کنسولگری و اماکن دیپلماتیک روسیه در ساحل غربی آمریکا را تعطیل کرد.

اوبرایان همچنین افزود: ترامپ به ارسال پیام به روسیه ادامه می‌دهد تا آنها در انتخابات ما دخالت نکنند، این پیام برای پکن و تهران هم هست.

ادعاهای مشاور ترامپ علیه ایران، روسیه و چین در حالی مطرح شده که پیشتر نیز، دستگاه اطلاعاتی آمریکا این سه کشور را به تلاش برای دخالت در انتخابات متهم کرده و مدعی شده بود: در حال حاضر نگرانی اولیه ما روسیه، چین و ایران هستند، اگرچه دیگر نهادهای دولتی و غیردولتی دیگر نیز می‌توانند در انتخابات ما دخالت کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید