مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تایید کرد که سال آینده تحصیلی از نیمه شهریور با تمام پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

مدرسه دحترانه

محمدعلی واقعی، امروز یکشنبه ۱۹ مرداد به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: بازگشایی مدارس در نیمه شهریور با اجرای تمهیدات بهداشتی و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در این استان همانند سایر استان‌های کشور انجام می‌شود.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه در روال فعلی تصمیم‌گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا،روزهای پنجشنبه به طول دوره آموزشی مدارس افزوده شده است، تصریح کرد: این افزایش با هدف پوشش بیشتر دانش‌آموزان در کلاس درس و در عین حال برای تقسیم‌بندی و فاصله‌گذاری اجتماعی اعمال شده است.

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: در مدارسی که تراکم دانش‌آموزی بالایی وجود دارد، دانش‌آموزان به دو گروه «الف» و «ب» تقسیم و به تفکیک در روزهای زوج و فرد به صورت یک روز درمیان به مدرسه می‌روند.

واقعی بیان کرد: روزی که هر گروه در مدرسه حضور ندارد فرآیند آموزشی و دریافت آموزش‌ها را از طریق آموزش مجازی و شبکه شاد دریافت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: اگر بنا به هر دلیلی در کشور وضعیت شیوع بیماری کرونا به گونه‌ای تغییر یابد که تصمیم دیگری در نحوه ادامه امر آموزش گرفته شود، در استان هم روند برنامه‌ریزی تغییر کرده و درصورت عادی شدن شرایط، طبق روال سال‌های تحصیلی قبل دانش‌آموزان در مدارس به صورت ۱۰۰درصد حضوری شرکت می‌کنند.

 واقعی بر استفاده از سه روش آموزش مجازی، آموزش نیمه حضوری و آموزش حضوری تأکید کرد و یادآور شد: در خراسان جنوبی، آمادگی لازم برای تامین سلامت تمامی دانش‌آموزان و اجرای دقیق و کامل پروتکل‌های بهداشتی در سطح مدارس و یکایک کلاس‌های درس ایجاد شده است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید