دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد جو بایدن می‌خواهد دیوار مرزی آمریکا و مکزیک را خراب کند. ما نمی‌خواهیم مرزهایمان باز باشد. دموکرات‌ها می‌خواهند برای مهاجران غیرقانونی کمک مالی در نظر گرفته شود.

نمی‌خواهیم مرز باز داشته باشیم!

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، رئیس‌جمهور آمریکا در جدیدترین اظهار نظر خود بار دیگر از ساخت دیوار مرزی دفاع کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در سخنانی در منطقه بِدمینسیتِر در ایالت نیوجرسی مدعی شد: وضع مرزهای ما بسیار خوب است. ما مرزهای قوی داریم. ما حدود ۲۷۶ مایل از دیوار (مرزی آمریکا و مکزیک) را ساخته ایم. ما تا پایان سال این دیوار را تکمیل خواهیم کرد. ما در برخی از نواحی، یک مایل دیگر باید ایجاد کنیم که عملکرد مرزی بسیار بد بوده است. پس در سال بعد هم باید این مایل اضافی را تکمیل کنیم.

رئیس جمهور آمریکا افزود: تا جایی که شنیده ام جو بایدن یعنی همان جو بایدن خواب آلود می‌خواهد این دیوار را خراب کند. او می‌خواهد دیگران فوج فوج وارد کشور ما شوند. ما نمی‌خواهیم مرزهایمان باز باشد. می‌بینیم دموکرات‌ها خواهان آن هستند که برای غربیه‌های غیرقانونی (مهاجران غیرقانونی) نیز در بسته حمایتی، کمک مالی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: آن‌ها خواهان آزادی دسته جمعی غریبه‌های غیرقانونی از بازداشتگاه‌ها هستند. آن‌ها می‌خواهند ما را به آزادی دسته جمعی زندانیان از جمله تبهکاران با خلاف‌های سنگین مجبور کنند. ما با این ایده‌ها مخالفیم. این خواسته‌ها با بسته محرک اقتصادی چه ارتباطی دارد؟ این خواسته‌ها با ویروس کرونا چه ارتباطی دارد؟ این خواسته‌ها با این بسته چه ارتباطی دارد؟ آزادی غریبه‌های غیرقانونی (مهاجران غیرقانونی) از بازداشتگاه‌ها با این بسته چه ارتباطی دارد؟ این خواسته با کارهایی که ما می‌کوشیم انجام دهیم چه ارتباطی دارد؟ آن‌ها می‌خواهند سیاست‌های چپ افراطی را پیش ببرند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید