صبح هجدهم مرداد، پس از یک‌ماه، جسد دختر طبیعت‌گرد به نام سها پیدا شد و پدر سها تایید کرد که جسد به دخترش تعلق دارد.

پدر «سُها» جسد پیدا شده را تایید کرد

به گزارش سلام نو، روزنامه جام جم نوشت: پس از یک‌ماه، جسد دختر طبیعت‌گرد در جنگل‌های کردکوی پیدا شد.

همسر برادر سها گفت: «سها عاشق طبیعت‌گردی بود و بارها قبل از این با دوستانش به تورهای یک یا چند روزه رفته بود. همین که به ما خبر دادند سها گم شده، همسرم و عمو و پدر سها برای پیداکردن او به گرگان رفتند. نیروهای هلال‌احمر با تجهیزاتی که در اختیار داشتند تمام منطقه را گشتند.»

نزدیک به یک‌ماه از گم‌شدن دختر جوان می‌گذشت و خبری از او نبود تا این‌که هفدهم مرداد جسدی در منطقه آبشار توسکایی پیدا شد که احتمال می‌دادند این جسد متعلق به سها باشد. همسر برادر سها در ادامه گفت: «فکر می‌کنم یک کوهنورد محلی جسد را دیده بود و با دستور پلیس، نیروهای امداد هلال‌احمر، با مینی‌بوس برای جست‌وجوی مجدد راهی محل شده بودند.

جسد قابل شناسایی نبود چون از ارتفاع زیادی به پایین پرتاب شده بود.ظاهرا در روزهای اول به دلیل ابری و بارانی‌بودن منطقه، امدادگران جسد را ندیده بودند. صبح هجدهم مرداد، پدر سها جسدی را که پیدا شده بود، دید و تائید کرد که این جسد سهاست. می‌گفتند جسد قابل شناسایی نبوده اما پدر سها باتوجه به لباس‌های سها و نشانه‌هایی که از دخترش می‌شناسد، توانست تائید کند که این جسد به دخترش تعلق دارد.بااین وجود برای طی روند قضایی، آزمایش دی‌ان‌ای انجام خواهد شد.»

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید