الیاس نادران، نماینده تهران با بیان اینکه با شرایطی که شنیده‌ام از برنامه گشایش اقتصادی، این خبر بیشتر به فاجعه شبیه است تا وعده اقتصادی.

نماینده تهران: گشایش اقتصادی یک فاجعه است

به گزارش سلام نو، به نقل از اعتماد آنلاین، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در حساب شخصی در توییتر مطلبی در خصوص خبر «برنامه گشایش اقتصادی روحانی» منتشر کرد و به انتقاد از این برنامه پرداخت.


 نادران نوشت: «1- دولت وعده گشایش اقتصادی در هفته آتی داده و البته تجربه نشان می دهد این وعده ها تاثیری در زندگی دهک های پائین جامعه و اقشار کم درآمد نخواهد داشت.

2- ظاهراً این خبر، ناظر به فروش اوراق سلف نفت است. با شرایطی که شنیده ام، این خبر بیشتر به فاجعه شبیه است تا وعده اقتصادی. 


3-اتخاذ تصمیمات مهم اقتصادی در جلسه سران قوا،بدون دخالت نمایندگان مردم،نتیجه ای جز تضعیف قوه قانونگذاری کشور ندارد. چرا نباید از نظرات تخصصی کمیسیونهای بودجه،انرژی و اقتصادی مجلس استفاده کرد؟

فروش آتی نفت و بدهکار کردن دولت آینده، پیامدهای ناگوار اقتصادی،سیاسی واجتماعی نخواهد داشت.

4-پیشنهاد می کنم کارشناسان مرکز پژوهش ها و نمایندگان مجلس،در جلسه‌ای فوری به بررسی موضوع پرداخته و راهکار جایگزین برای جبران کسری بودجه را پیشنهاد نمایند.

5-این شیوه، اتکاء بودجه به نفت را تشدید و میخی بر تابوت اصلاح ساختار بودجه کشورست و بهم ریختگی بازارهای مالی را بهمراه خواهد شد».

 
 
 

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید