سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، آخرین آمار مبتلایان به کرونا در شبانه روز گذشته را ۲۴۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۵۶ بیمار کرونایی جان باختند.

 ۲۴۵۰ مبتلای جدید کرونا و ۱۵۶ فوتی جدید/مجموع جان باختگان از ۱۸ هزار نفر گذشت

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۵ نفر از آنها بستری شدند.

سیما سادات لاری در مورد میزان ابتلاهای کشور به ویروس کرونا، گفت:از دیروز تا امروز ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۱۴۵ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۲ هزار و ۵۶۷ نفر رسید.

وی بیان کرد:متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۱۳۲ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۷۹ هزار و ۷۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۴۱۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته‌ی لاری، تا کنون دو میلیون و ۶۳۷ هزار و ۵۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان  را در وضعیت قرمز اعلام کرد.

لاری در پایان گفت: همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید