رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از بستری شدن ۷۳ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان البرز خبر داد.

جدیدترین آمار مبتلایان کرونا در البرز/فوت ۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش سلام نو به نقل از  برنا، دکتر حسین کریم اظهار کرد: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک)  از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۳ هزارو ۲۳۵ نفر  بوده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۵۸۲  نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده اند.

دکتر کریم با بیان اینکه در حال حاضر تعداد  ۵۳۶ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۲۱۴ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۵۹۴ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۷۳ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

دکتر کریم با اشاره به اینکه تعداد ۱۳۶ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن پنجاه هستند تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به  ۱۳۰ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به   ۷۸۵ نفر رسید .

دکتر کریم در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۱ هزار و ۹۰۲ نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۷۳ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید