رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اعلام کرد که بستری‌ها و فوتی‌هایی کرونایی استان بوشهر روند نزولی گرفته است.

کاهش آمار مبتلایان کرونا در استان بوشهر

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سعید کشمیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه استفاده از ماسک زمینه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را فراهم می‌کند اظهار داشت: در 1.5 ماه گذشته میزان ابتلا، بستری و فوتی‌ها افزایش چشمگیری یافت که سبب نگرانی مردم و مدافعان سلامت شد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به ایجاد محدودیت‌ها برای مقابله با کرونا و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا گفت: با همکاری مردم و اعمال محدودیت‌ها  طی هفته گذشته شاهد کاهش بستری‌ها و فوتی‌ها و فروکش شدن تعداد بیماران کرونایی هستیم که باید این روند ادامه داشته باشد.

وی تعداد بیماران کرونایی استان بوشهر را تاکنون 9 هزار 75 نفر دانست و بیان کرد: متاسفانه تاکنون 347 نفر به سبب ابتلا به بیماری کرونا جان باخته‌اند.

کشمیری با تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی برای شکسته شدن زنجیره انتقال کرونا گفت: هم اکنون بیمارانی با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های  استان  بوشهربستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به شهروندان توصیه کرد با رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک در همه محافل و برنامه‌های خارج از خانه برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید