با استفاده از فروش تلفنی،  می توانید میزان فروش محصولات خود را افزایش دهید. تماس تلفنی، راهی آسان و کاملاَ شخصی برای برقرای ارتباط از راه دور است، به همین دلیل با وجود گزینه های دیگر مانند رسانه های اجتماعی یا چت های پشتیبانی، مشتریان هنوز هم ترجیح می دهند، با آنها تماس تلفنی برقرار شود.

تکنیک های کاربردی برای  فروش تلفنی  محصولات

سلام نو پلاس: صحبت کردن با شخص به صورت مستقیم  از طریق مکالمات تلفنی، برخلاف یک برنامه خودکار باعث می شود تا مشتریان از ساعت ها انتظار برای دریافت پاسخ ایمیل نجات پیدا کنند.

به همان اندازه که فروش تلفنی برای مشاغل و فروش محصولات ضروری است، نحوه مکالمات تلفنی و آداب آن  نیز برای شرکت ها و نمایندگان فروش مهم است. اما چگونه مشاغل می توانند از طریق مکالمات تلفنی، برای فروش محصولات خود مشتری پیدا کنند؟ جواب ساده تر از آن است که فکر می کنند. نکات زیر تکنیک های فروش تلفنی را از طریق تلفن ثابت و همراه ارائه می دهند.

برنامه و اهداف تان را بنویسید

هدف یک تماس ویژه چیست؟ آیا معرفی شرکت است؟ آیا می خواهید محصول مورد نظر را معرفی کنید؟ آیا در حال نهایی کردن فروش هستید؟ در هر صورت، شما باید بر برنامه ها و روش های رسیدن به هدف متمرکز شوید.  تمرکز روی برنامه ها و هدف باعث می شود، نمایندگان فروش حرفه ای و آگاه باشید. درک این  موضوع امکان برقراری تماس تلفنی کارآمد و موثر تر را فراهم می کند. این یکی از تکنیک های مهم فروش تلفنی است.

به دنبال متنی پویا و خلاق باشید

به دنبال متنی پویا و خلاق باشید. این کار به جذب بهتر مشتری کمک میکند. دلایل زیادی برای عدم توجه مشتری به متن و تبلیغات شما برای فروش وجود دارد. مهمترین دلیل تنظیم متن با ساختاری مصنوعی و تکراری است. همانطور که در بالا ذکر شد، یکی از دلایلی که مشتریان  تماس تلفنی را انتخاب می کنند،  صحبت با فردی است که اطلاعات جامع تر و کاربردی تری را در مورد محصول مورد نظر به آنها بدهد. بنابراین به دنبال تنظیم متنی جذاب، خلاقانه  و جامع درباره محصول خود باشید.

دومین دلیل عدم توجه مشتری  به متن و تبلیغات، پاسخ های پیش بینی شده و تصنعی راجع به محصول است.  به دنبال پیروی منظم و مرتب از متن نوشته شده خود نباشید. در واقع برای پاسخگویی باید انعطاف پذیر و خلاق باشید نه اینکه مانند یک ربات به سوالات  پاسخ دهید.

مخاطبان خود را بشناسید

باید دقیقا بدانید با چه کسی برای فروش تلفنی تماس برقرار کرده اید؟ قبل از تماس، نام مشتری و شرکت را با صدای بلند بخوانید. تلفظ  صحیح اسامی را بدانید. در صورت لزوم تحقیقات اضافی انجام دهید. سعی نکنید به هر قیمتی آنها را متقاعد کنید . این توهین به مشتری و تحقیر نماینده فروش است. برداشت اول مهم است، بنابراین در ده  ثانیه اول تماس سعی کنید،  مکالمه ای جذاب و با برنامه داشته باشید. برای اطمینان از روند موفقیت آمیز گفت و گو، هر کجا  ذهن شما از مکالمه خالی شد، نام شرکت یا مشتری را دوباره ذکر کنید .

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید