یک ساعت فقط بخشی از لوازم جانبی نیست. این می تواند تا حد زیادی منعکس کننده شخصیت شما باشد. پوشیدن ساعت به خودی خود باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود.

 با انواع بند ساعت آشنا شوید

سلام نو پلاس: احساس می کنید در فعالیت ها و امور زندگی تان در گیر هستید ، به همین دلیل در بین لوازم زینتی پیشنهاد می شود به دنبال چیز مهمی مانند ساعت باشید. انواع مختلفی از ساعت در بازار وجود دارد که ممکن است شما را برای انتخاب دچار سردرگمی کند، در کنار ساعت،  بندهای راحت، با کیفیت وجذابی نیز در بازار عرضه می شوند. عوامل زیادی در انتخاب ساعت تأثیر می گذارند، اما نکته اساسی که شما را جذب می کند بند ساعت است. در زیر به انواع بند ساعت و ویژگی های خاص هر کدام اشاره شده است.

تسمه چرمی

بند چرمی برای کسانی که ترجیح می دهند، لباس رسمی بپوشند مناسب است. این نوع بند ساعت در بین بازیکنان و شرکتهای بزرگ تجاری محبوب است. بند چرمی یک انتخاب حرفه ای است. به این دلیل که بند چرمی جلوه دقیقی و شایسته ای به شخصیت شما می بخشد. دو نوع  چرم در بازار موجود می باشد. چرم اصل است که بسیار با صرفه تر و با دوام است و می توان سالها از آن استفاده کرد. چرم طبیعی دارای هزینه و کیفیت بالایی است و دوام آن غیرقابل انکار است. در مقابل چرم مصنوعی ارزان تر بوده و کیفیت کمتری دارد.

بند چوبی

در سال های اخیر بندهای چوبی محبوب شده اند. این انتخاب بسیاری از افراد به دلیل طراحی و کیفیت بی نظیر آنهاست. اما باید بسیار مراقب آن باشید زیرا شکننده هستند. درانتخاب ساعت با  بند چوبی دقت کنید، تا بعدا پشیمان نشوید.

بند فولادی ضد زنگ

مفیدترین و محبوب ترین بند ساعت، بند فولادی ضد زنگ است. این ماده با دوام است و حتی می تواند در مقابل آب و زنگ زدگی مقاومت کند. این نوع بند ظاهری رسمی به شما می دهد. احتمالاَ پدر و عموی شما از این نوع تسمه ها ی ساعت استفاده می کنند.  این نشان می دهد که آنها مدت زیادی مد بوده اند. بند های فلزی به دلیل کیفیت و دوامشان هرگز از مد نمی افتند. فقط اشکال اصلی آنها سنگین بودنشان می باشد. استفاده از آنها برای ساعت های طولانی روی دست ممکن است، موجب خستگی دست شود.

بندهای نایلونی

این نوع تسمه ها چندان پرطرفدار نیستند، اما وقتی کیفیت شان بالا رود، گزینه های خوبی محسوب می شوند. اگرچه این نوع بند ها چندان جذاب نیستند، اما سبک، مقاوم در برابر آب، با قابلیت تمیز کردن آسان هستند. اگر ورزش می کنید، از بندهای نایلونی استفاده نمایید، زیرا عرق را جذب می کند و موجب تنفس پوست می شوند.

بندهای سیلیکونی

تسمه های سیلیکونی، از دوام زیادی برخوردار نیستند، اما گزینه های رنگی زیادی دارند. شما باید قبل از خرید خاصیت انعطاف پذیری تسمه سیلیکون را بررسی کنید. بند های سیلیکونی روی مچ دست راحت بسته می شوند، زیرا قابلیت الاستیکی دارند.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید