بیانیه‌ای از سوی دفتر آیت‌الله سیستانی منتشر و طی آن مرجعیت عالیقدر تشیع جان باختن و مصدوم شدن شماری از شهروندان لبنانی را در انفجار بیروت تسلیت گفت.

  آیت‌الله سیستانی انفجار  بیروت را تسلیت گفت

به گزارش سلام نو به نقل از  برنا، در بیانیه دفتر آیت‌الله سیستانی آمده است؛ مرجعیت عالی نسبت به حادثه دردآوری که در شهر عزیز بیروت در پی انفجاری سهمگین در بندر این شهر روی داد و منجر به جان باختن، مفقود شدن، مصدومیت و بی‌خانمانی ده‌ها هزار نفر از شهروندان لبنانی از خانه و کاشانه‌شان شد، ابراز اندوه و تالم‌خاطر خود را ابراز می‌کند، انفجاری که موجب تخریب وسیع و خسارت‌های سنگین به ساختمان‌ها و دارایی‌های مردم در صحنه‌ای فاجعه‌بار شد که در دهه‌های اخیر کم‌سابقه بوده است.

مرجعیت عالی دینی در ادامه ضمن تسلیت‌گویی و ابراز همدردی با مردم لبنان، از خداوند متعال نصرت مردم این کشور و اعطای صبر و همبستگی بیشتر برای گذر از این مصیبت بزرگ را مسالت فرمود و از مومنان و همه خیرخواهان جهان خواست تا در این شرایط دشوار در کنار لبنان بایستند و به هر شیوه ممکن برای کاستن از آلام و تاثیرات این فاجعه بزرگ تلاش کنند.

دفتر آیت‌الله سیستانی در پایان برای جان باختگان رحمت واسعه الهی و برای بستگان‌شان صبر و شکیبایی و نیز برای مصدومان این حادثه شفای عاجل مسالت کرد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید