مقامات اداره آتش‌نشانی در احمدآباد هند، از آتش‌سوزی مرگبار در بیمارستان مخصوص بیماران کرونایی خبر داد و گفت: این آتش‌سوزی حدود ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز رخ داد.

بیمارستان بیماران کرونایی در هند آتش گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، طبق اعلام مقامات اداره آتش‌نشانی در احمدآباد هند، این آتش‌سوزی حدود ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز (پنج‌شنبه) به وقت محلی به وقوع پیوسته است‌.

هنوز علت وقوع این آتش‌سوزی مشخص نشده است.

به گفته مقامات اداره آتش‌نشانی احمدآباد، هر هشت قربانی شامل پنج مرد و سه زن، بیماران مبتلا به کووید-۱۹ بودند که در این بیمارستان در ایالت گجرات هند بستری شده بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان تحت درمان بودند.

حدود ۱۲ دستگاه کامیون آتش‌نشانی برای اطفای این حریق به محل آتش‌سوزی اعزام شدند. عملیات اطفای حریق حدود یک ساعت به طول انجامیده و در حال حاضر کارشناسان آتش‌نشانی در تلاش برای تعیین علت دقیق وقوع این حادثه‌اند.

حدود ۵۰ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان احمدآباد تحت درمان قرار دارند که از این تعداد ۱۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بیش از ۳۵ بیمار دیگر این بیمارستان نجات یافته و به بیمارستانی‌ دیگر منتقل شده‌اند.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، نخست وزیر هند ضمن ابراز تأسف نسبت به وقوع این حادثه و تسلیت به خانواده‌های قربانیان دستور داده تا به خانواده‌های قربانیان مبلغ ۲۶۷۲ دلار و به زخمی‌های حادثه نیز مبلغ ۶۷۰ دلار پرداخت شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید