۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 55162728

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان سخت خواهد بود.

تشکر نکونام از بازیکنان فولاد

به گزارش سلام نو، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان گفت: بازی سختی در پیش داریم. نفت به دنبال این است که شکست نخورد و تیم منسجم، منظم و قابل احترامی است. تمام تلاش ما این است که خوب بازی کنیم و به موفقیت برسیم.

نکونام افزود: اندکی کم لطفی می‌شود. برخی می‌خواهند تمرکز ذهنی ما را بهم بزنند. نکته‌ای که در این چند روز نباید فراموش کنیم این است که از ابتدای فصل، به مردم و هواداران گفته ایم که در تمام بازی‌ها تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. در حال حاضر هم همین طور است و تا آخرین روز و ثانیه برای گرفتن بهترین نتیجه سعی می‌کنیم.

سرمربی فولادی‌ها تصریح کرد: هر اتفاقی رخ دهد خدا را شکر می کنیم. تا اینجا، تیم ما کار بزرگی انجام داده است. بازیکنان باید بدانند که برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کنند. من از شاگردانم بابت نتایج فولاد تا این لحظه تشکر می‌کنم. آن‌ها سنگ تمام گذاشته و تلاش کردند تا به این جایگاه برسیم.

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان گفت: از اینکه تیم ما شرایطی پیدا کرده است که مردم خوزستان به آن افتخار می‌کنند خوشحال هستم. بازیکنان باید بدانند نباید در فوتبال به زودی سیر شد و باید تا جایی که امکان دارد موفقیت به دست آورد. باید برگ تاریخ زندگی را پربار ورق زد.

نکونام در پایان گفت: بازی با نفت مسجد سلیمان برای ما مانند دیگر بازی‌ها است. از ابتدا به دنبال قهرمانی و نه تنها گرفتن سهمیه بوده ایم، اما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به این مهم دست پیدا کنیم و قطعا باعث افتخارمان خواهد بود که زمینه ساز خوشحالی مردم خوزستان شویم.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید