رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه به دبیرکل حزب الله و فرمانده ارتش لبنان حادثه مهیب بیروت را تسلیت گفت.

پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح به دبیرکل حزب الله و فرمانده ارتش لبنان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا ، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه به دبیرکل حزب الله و فرمانده ارتش لبنان با تسلیت حادثه مهیب بیروت اعلام کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران " برای حضور در عرصه امداد و یاری بخشی به ملت لبنان آماده است.

ه گزارش ایرنا از سپاه نیوز؛ در پی وقوع انفجار در بندر بیروت که منجر به جان باختن و مجروحیت تعداد زیادی از شهروندان این شهر شد؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای این حادثه غمبار را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و ژنرال ژوزف عون فرمانده ارتش این کشور تسلیت گفت.

در متن پیام سرلشکر پاسدار باقری خطاب به ژنرال ژوزف عون آمده است: مصیبت غمبار جان باختن و مجروحیت تعداد کثیری از شهروندان عزیز لبنانی در حادثه انفجار در بندر بیروت را به جنابعالی و آحاد ملت و دولت آن کشور تسلیت عرض می نمایم.

در ادامه این پیام آمده است: این واقعه جانگداز اقتضا می‌کند نیروهای مسلح کشورهای اسلامی به اقتضای وظایف دینی و انسانی خود در خدمت و امدادرسانی به مردم قهرمان و مقاوم لبنان که آسیب ها و خسارت های سنگینی را متحمل شده‌اند به صحنه آمده و با گسیل کمک های انسان دوستانه در کاهش درد و رنج ناشی از این مصیبت بزرگ ،مشارکت و نقش آفرینی کنند .
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این پیام تاکید کرد: اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه "نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران " برای حضور در عرصه امداد و یاری بخشی به لبنان عزیز و سوگوار؛ از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان مظلوم حادثه رحمت و رضوان الهی و برای مجروحین گرانقدر عافیت و شفای عاجل و برای داغدیدگان معظم صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.

در متن پیام سرلشکر باقری به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان آمده است: وقوع حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت که منجر به جان‌باختن و مجروحیت صدها تن از مردم این شهر و سوگوار شدن لبنان عزیز و مقاوم شد؛ را به جنابعالی ، ملت و دولت و نیز رزمندگان دلیر مقاومت اسلامی آن  کشور تسلیت عرض می نمایم.
در ادامه این پیام آمده است: بی‌شک نقش آفرینی های حزب الله مقتدر و مجاهد در خط مقدم جبهه مقاومت ضد صهیونیستی منطقه که ناکامی توطئه های امنیت شکن و آشوب آفرین در سرزمین های اسلامی غرب آسیا را تقویت کرده است ؛ چشمان مردم لبنان را در انتظار یاری بخشی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان دیگر در تسکین آلام ناشی از این مصیبت بزرگ قرار داده است.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این پیام تاکید کرد: اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه نقش آفرینی و کمک رسانی در این عرصه، از درگاه حضرت باری تعالی برای جانباختگان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای مجروحین عزیز شفای عاجل و کامل و برای آن برادر عالیقدر و آحاد مردم شریف و عزادار لبنان به ویژه خانواده های معظم داغدیده، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.
 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید