سرهنگ رضا عزیزی رییس پلیس راه استان همدان، از برخورد مرگبار یک دستگاه خودرو سواری پراید با کامیون در جاده همدان - بهار خبر داد.

برخورد وحشتناک پراید حامل کارگران با کامیون/3 نفر در دم جان باختند

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با کامیون در جاده همدان - بهار نزدیکی روستای «ینگجه» سه سرنشین پراید جان باختند و سه تن دیگر مجروح شدند.

سرهنگ رضا عزیزی روز چهارشنبه  اظهار داشت: یک دستگاه سواری پراید با ۶ سرنشین که همگی کارگران برداشت سیب زمینی بودند در جاده همدان - بهار در حال تردد بود که در نزدیک میدان «ینگجه» از مسیر اصلی منحرف شد.

وی اضافه کرد: یکدستگاه کامیون فاقد بار نیز از مسیر مقابل در حال تردد بود که سرعت این وسیله نقلیه به علت عبور از میدان اصلی و وجود سرعتکاه به کمتر از ۳۰ کیلومتر در ساعت می رسید و سواری پراید پس از انحراف از مسیر اصلی به این کامیون برخورد کرد.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: در این سانحه رانندگی که به علت انحراف به چپ ناشی از بی توجهی به جلو راننده پراید رخ داد ۲ تن در صحنه تصادف فوت و چهار نفر مجروح شدند و یکی از مجروحان نیز پس از انتقال به مرکز درمانی جان باخت.

تصادف مرگبار با پراید در جاده همدان

سرهنگ رضا عزیزی اظهار داشت: سهم سواری‌ها در سوانح جاده ای این استان در چهار ماه نخست سال گذشته حدود ۷۱ درصد بود که امسال با ۱۰ درصد کاهش به ۶۱ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: بیشتر رانندگان سواری که دچار سانحه می شوند مهارت کافی برای رانندگی ندارند و جزو اقشاری هستند که به تازگی گواهینامه دریافت کرده یا خودرو خریده اند.

رییس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: این طیف از افراد برای کسب مهارت و توانایی کافی رانندگی نیازمند ممارست و تمرین هستند بنابراین ابتدا باید در مسیرهای درون شهری به رانندگی پرداخته و پس از کسب مهارت کافی وارد جاده شوند.

سرهنگ عزیزی گفت: بخشی از سوانح سواری ها نیز مربوط به والدینی است که با وجود اینکه فرزندشان گواهینامه ندارند اما هنگام تردد در جاده‌های بین شهری، اجازه رانندگی به فرزندشان می‌دهند.

وی بیان کرد: برخی این افراد هنگام بروز سانحه برای دور زدن قانون عنوان می‌کنند که خودشان در پشت فرمان بودند و رانندگی می‌کردند اما با توجه به مستندات، این موضوع رد می‌شود.

چهار ماهه نخست امسال ۸۲ تن در سوانح جاده‌ای استان همدان جان باخته و ۵۵۹ تن نیز مجروح و مصدوم شدند که به ترتیب ۲۷ درصد سوانح فوتی و ۵۳ درصد سوانح جرحی کاهش داشته است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید