سرهنگ محمدرضا اکبری، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی گفت: افراد سودجو با الصاق برچسب جعلی روی داروهای ارزان‌قیمت جان مردم را به خطر می اندازند.

هشدار مهم به مردم درباره خرید دارو

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سرهنگ محمدرضا اکبری ضمن هشدار به مردم درباره خرید داروهای موردنیازشان از دلالان و افراد ناشناس، در این رابطه اظهار کرد: ممکن است در شرایط بیماری کرونا، پزشکان معالج داروهایی را برای بیماران تجویز کنند که در تمام داروخانه‌ها عرضه نمی‌شوند. بنابراین لازم است از خرید و فروش اقلام سلامت‌محور (دارو و ...) از دلالان و افراد ناشناس جدا خودداری شود.  

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با اشاره به احتمال جابه‌جایی برخی از داروها با برچسب‌های تقلبی و جعلی، گفت: ممکن است افراد سودجو با الصاق برچسب جعلی روی داروهای ارزان‌قیمت یا تاریخ مصرف گذشته، جان بیماران را به خطر بیندازند و آسیب‌های جبران‌ناپذیری به افراد و خانواده‌های آنها تحمیل کنند.

این مقام انتظامی به هموطنان توصیه کرد که هرگز فریب اینگونه اقدامات خلاف و مجرمانه افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند و برای تهیه دارو و تجهیزات پزشکی به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت توجه کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت برخورد با داروهای تقلبی می‌توانند موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید