فرمانده انتظامی ارسنجان از دستگیری عامل آتش سوزی ۵۰ هکتار از ارتفاعات جنگل بناب خبر داد.

بازداشت عامل آتش سوزی ارتفاعات جنگل بناب

به گزارش سلام نو به نقل از  ایلنا، سرهنگ "محمدعلی فرهادی" اظهار داشت: روز یکشنبه هفته جاری ماموران انتظامی این شهرستان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از آتش‌سوزی ارتفاعات جنگل "بناب" مطلع و بلافاصله به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود : این آتش سوزی که از ساعت۱۴:۳۰روز یکشنبه  ۱۲ مردادماه در ارتفاعات جنگل بناب شعله ور و با فرا گرفتن بیش از ۵۰ هکتار از پوشش های جنگلی ادامه یافته بود با تلاش‌های پلیس، نیروهای مردمی و همچنین دستگاه های امدادی و اداره منابع طبیعی، شب گذشته کنترل و خاموش شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان با بیان اینکه شناسایی عامل آتش سوزی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی‌های فنی و تخصصی موفق شدند عامل آتش سوزی را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی افزود: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که جهت تفریح به این منطقه کوهستانی عزیمت و پس از افروختن آتش، قادر به مهار آن نبودم و سریعاً از محل متواری شدم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهادی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، عنوان داشت: در این فصل از سال مراتع و چمن زارهای جنگلی خشک و با کوچک ترین جرقه، شعله‌ور شده و موجب آتش سوزی به وسعت زیادی خواهد شد، لذا تاکید می‌شود که هموطنان هنگام رفتن به طبیعت از افروختن آتش در آن مکان‌ها جدا خودداری کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید