استخر و جکوزی های هتل های سه تاپنج ستاره پایتخت تعطیل است.

ممنوعیت فعالیت استخر و جکوزی هتل ها در پایتخت

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: بنا به دستور ستاد ملی کرونا فعالیت استخر و جکوزی های هتل های سه تاپنج ستاره پایتخت تعطیل است.

علی رفیعی روز سه‌شنبه در بازدید از تعدادی از هتل های درجه سه تا پنج ستاره پایتخت به خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: یکی از دستور العمل های ستاد کرونا بازرسی و استفاده کمتر از ۵۰درصدی از ظرفیت اقامتی در ایام کرونا است که در این راستا با نظارت کارشناسان این نهاد به صورت سرزده از این بخش ها بازدید می شود.

وی با بیان اینکه در بدو پذیرش مسافران تب سنجی و پس از آن کیف های دستی و وسایل آنان نیز ضدعفونی می شود، خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ مورد کرونا در پذیرش مسافران و پرسنل هتل ها گزارش نشده است.

معاون گردشگری استان تهران اضافه کرد: همچنین در زمان انتظار مسافران درلابی هتل ها نیز رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نیز در زمان صبحانه نیز اقلام به صورت بسته بندی شده به گردشگران تحویل داده می شود.

رفیعی بیان کرد: در زمان شیوع کرونا نیز پذیرش مسافر با ظرفیت کمتر از 50 درصد اتاق ها انجام شده تا سلامتی مسافران تا حدود زیادی تضمین شود.

به گفته وی، تاکنون هیچ مورد پلمبی در بخش هتل و هتل آپارتمان گزارش نشده و در صوررت هر گونه مشکل، گردشگران می توانند آن را به این معاونت ارجاع دهند.

 ۱۲۷ هتل و هتل آپارتمان در سطح استان تهران فعال است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید