درختان در ابتدای کاشت نیاز به توجه و مراقبت زیادی دارند. درختان تازه کاشته شده در دو هفته اول باید به صورت روزانه آبیاری شوند. در سه ماه اول، درختان باید دو یا سه بار در هفته آبیاری شوند تا ریشه های آن ها محکم شود. بررسی کنید که آیا شلنگ آب شما به درخت می رسد یا خیر. در غیر این صورت باید آب زیادی تا آن جا حمل کنید.

۷ نکته ای که قبل از کاشت درخت باید بدانید

سلام نو پلاس: کاشت درخت یک سرمایه گذاری فوق العاده برای دارایی شما است. این کار می تواند باعث ایجاد سایه دوس داشتنی بعد از ظهر، اضافه کردن رنگ و ابعاد یا جذب حیوانات حیات وحش شود. اما چیزهای مختلفی وجود دارد که باید قبل از شروع کاشت درخت بدانید. این راهنمای کاشت درخت را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که به همه چیز فکر کرده اید.

۱. فضای شما برای کاشت درخت چقدر است؟

در حالی که برخی نهال ها در ابتدا بسیار کوچک به نظر می رسند، بسته به گونه آن ها، ممکن است روزی از ارتفاع خانه شما فراتر روند. به اطراف خود نگاهی بیندازید تا اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای رشد شاخه ها به بیرون وجود دارد. به خاطر داشته باشید که درختان همه یک اندازه نیستند و هر گونه درخت به فضای خالی خاصی نیاز دارد.

۲. خدمات محلی شما کجاست؟

همیشه قبل از انجام هرگونه کاشت درخت، با شرکت خدمات محلی خود تماس بگیرید. این کار شما را ایمن نگه می دارد و اطمینان می دهد که پروژه کاشت شما باعث اختلال در سرویس شما نمی شود. برخی از سیم ها و لوله ها در زیر زمین دفن شده اند. قبل از کاشت بررسی کنید که هیچ سیم یا لوله ای وجود ندارد که درخت پس از رشد به سمت آن حرکت کند.

۳. چگونه می توان از درخت مراقبت کرد؟

درختان در ابتدای کاشت نیاز به توجه و مراقبت زیادی دارند. درختان تازه کاشته شده در دو هفته اول باید به صورت روزانه آبیاری شوند. در سه ماه اول، درختان باید دو یا سه بار در هفته آبیاری شوند تا ریشه های آن ها محکم شود. بررسی کنید که آیا شلنگ آب شما به درخت می رسد یا خیر. در غیر این صورت باید آب زیادی تا آن جا حمل کنید.

۴. چه نوع درختی می خواهید؟

ممکن است شما درختی بخواهید که میوه پرندگان را تأمین کند، در برابر آفات مقاوم باشد، گل های بهاری زیبایی داشته باشد، دارای رنگ پاییزی یا همیشه سبز باشد. حتماً درختی را انتخاب کنید که متناسب با آب و هوا و محیط زندگی شما باشد. تحقیق خود را با توجه به این صفات در ذهن خود شروع کنید.

۵. درخت موردنظر شما به چه میزان رسیدگی احتیاج دارد؟

بعضی از درختان نسبت به بقیه به رسیدگی و مرتب سازی بیش تری احتیاج دارند. به عنوان مثال، شاخه های بید مجنون باید هر ساله کوتاه شوند تا به زمین نرسند و درختان چوب پنبه گل هایی از دانه های سفید مانند برف را آزاد می کنند.

۶. بهترین زمان کاشت درخت چه موقعی است؟

بسته به جایی که در آن زندگی می کنید، معمولاً پاییز و بهار بهترین زمان برای کاشت درختان هستند. درختان باید قبل از آفتاب داغ تابستانی یا زمستان سرد کاشته شوند.  هنگامی که یک درخت را در ذهن دارید، تحقیق کنید تا ببینید چه فصلی برای کاشت آن مناسب تر است.

۷. زمان رشد را بررسی کنید

برخی از درختان سریع تر از سایرین رشد می کنند. اگر می خواهید درخت شما سریع رشد کند، درخت رودخانه، درخت امپراطور، آدامس شیرین و درخت لاله همه گزینه های مناسبی هستند.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید