جمعی از کارکنان دفاتر سهام عدالت که از سراسر کشور، دو روز مقابل ساختمان سازمان خصوصی سازی تجمع کرده بودند.

تجمع اعتراضی کارکنان سهام عدالت در تهران

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، اعتراض صنفی جمعی از کارکنان دفاتر سهام عدالت که از سراسر کشور راهی تهران شده و مقابل ساختمان سازمان خصوصی سازی تجمع کرده بودند، عصر روز گذشته (دوشنبه ۱۴ مرداد ماه) خاتمه یافت.

گفته می‌شود؛ عصر دیروز علیرضا صالح (رئیس سازمان خصوصی‌سازی) با همراهی آقای دولت آبادی مدیر کل دفتر سهام عدالت با دعوت از نمایندگان کارکنان معترض وعده دادند تا موضوع امنیت شغلی و مطالبات مزدی کارکنان شرکت‌های تعاونی شهرستانی سهام عدالت را با مطرح کردن در شورایعالی بورس پیگیری کنند.

طبق ادعای کارگران؛ متاسفانه شورایعالی بورس به بدون توجه به فرمان ۸ ماده‌ای مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، اخیرا در جلسه‌ای که با موضوع  آزاد سازی سهام عدالت برگزار کردند مصوبه‌ای را به امضاء رسانند که در آن به جز پرداخت مطالبات کارکنان سهام عدالت هیچ تصمیمی در خصوص وضعیت شغلی آنها گرفته نشده بود  ودر واقع با کنار گذاشتن آنها همگی بیکار شده بودند.

 کارکنان دفاتر سهام عدالت می‌گویند: در جلسه مقرر شد مشکلات کارکنان سهام عدالت  با ۱۴ سال سابقه کار به هیات وزیران، شورای عالی بورس و شخص وزیر اقتصاد اعلام و نتایج آن به نمایندگان کارکنان سهام عدالت حاضر در جلسه اعلام شود.

در عین حال مقرر شد در کوتاه‌ترین فاصله حداکثر تا ده روز آینده  نمایندگان منتخب کارکنان دفاتر سهام عدالت یک قرار ملاقات حضوری با وزیر اقتصاد و دارایی برای بیان مشکلاتشان داشته باشند.

همچنین در جلسه دیروز تاکید شد مطالبات معوقه کارکنان سهام عدالت اعم از دستمزد معوقه، بیمه سنوات از سال ۹۴ تا به امروز ، اجاره مکان دفاتر و کلیه هزینه های قانونی که مسئولان دفاتر از جیب پرداخت کرده‌اند در اسرع وقت پرداخت شود.

کارکنان دفاتر سهام عدالت در خاتمه تصریح کردند برهمین اساس جدا از همکارانمان که به نمایندگی از بقیه، پیگیری مطالباتمان را برعهده گرفته‌اند، مابقی که از دفاتر شهرستان و استان‌های مختلف کشور به تهران آمده بودند با اعتماد به وعده رئیس سازمان خصوصی‌سازی و مدیر کل دفتر سهام عدالت با پایان دادن به اجتماع صنفی دو روزه خود، همگی راهی محل سکونت و کار خود شدند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید