۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: 55162062

به گفته رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، باند دو نفره سارقان منزل در پوشش کارگاه قالیشویی منهدم شد.

انهدام باند سارقان قالیشوی!

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل و شکایت یکی از شهروندان در محدوده استحفاظی کلانتری ۱۴۲ کن پرونده اولیه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی ادامه داد: شاکی با حضور در پلیس آگاهی گفت، زمانی که در منزل حضور نداشتم سارقان با تخریب درب خانه، وارد شده و اقدام به سرقت اموالم از جمله پول نقد و طلا کرده اند که ارزش اقلام سرقتی، ۱۵۰ میلیون تومان است.

اختیاری افزود: همزمان با تشکیل پرونده، اکیپ بررسی صحنه جرم پایگاه دوم پلیس آگاهی، به محل سرقت اعزام و طی بررسی‌های اولیه کارشناسان و بازبینی فیلم دوربین‌های مدار بسته موجود در محل سرقت مشخص شد، ۲ جوان با پوشش ماسک و استفاده از یک دستگاه خودرو ۴۰۵ خاکستری به منزل شاکی مراجعه و اقدام به سرقت کرده اند.

به گفته این مقام انتظامی، در ادامه پی جویی‌ها و با جمع بندی مستندات موجود و انجام اقدامات ویژه کارآگاهان در پایش سرنخ‌های پرونده پس از چندین روز کار شبانه روزی ماموران پلیس، هویت سارقان به نام «احمد» و «حمید» شناسایی و مشخص شد متهمان در منطقه تهرانسر دارای قالیشویی بوده و از محل کار خود برای پوشش سرقت‌ها و شناسایی منازل شهروندان برای انجام سرقت استفاده می‌کنند.

اختیاری گفت: با توجه به اطلاعات جمع آوری شده و هماهنگی با مرجع قضایی دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و نهایتا طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم دستگیر و در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاه آن‌ها مقادیری اموال مسروقه و از جمله طلا کشف و ضبط شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی در بازجویی ها، آنان به بزه ارتکابی اعتراف و با دستور مقام قضایی هر دو متهم برای کشف سرقت‌های احتمالی و زوایای پنهان پرونده در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید