دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشر شمار مبتلایان جدید کرونا کرونا در جان‌باختگان را اعلام کرد.

جدیدترین آمار مبتلایان و فوتی های کرونایی در بوشهر

به گزارش سلام نو به نقل  برنا،  سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: با بستری شدن ۷۴ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته، اکنون ۳۱۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

او با بیان اینکه ۱۵۵ نفر از بیمار مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان به سر می‌برند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳ نفر از بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۷ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به ثبت ۱۱ مورد فوتی جدید، ادامه داد: ۶ نفر از هم‌استانی‌ها شنبه و ۵ نفر هم یکشنبه فوت شده‌اند که آزمایش کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است. فوتی‌های جدید در رده سنی ۳۷ تا ۹۱ سال هستند.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه دوره درمان خود را سپری می‌کنند، عنوان کرد: از این تعداد ۳۰ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

او بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸ هزار و ۸۱۷ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده‌اند و  ۳۲۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

برگزاری مراسم عزاداری در بوشهر امکان پذیر نیست

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر به موضوع مراسم عزاداری محرم نیز در اشاره کرد و گفت: در استان بوشهر به سبب گرمای شدید و شرجی، مراسم عزاداری در مکان‌های سرپوشیده با استفاده از کولرگازی برپا می‌شود که از این نظر امکان شیوع کرونا در این مکان‌ها افزایش می‌یابد. بنابراین، برگزاری مراسم عزاداری در استان امکان پذیر نیست.

بوشهر همچنان در وضعیت هشدار

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استان بوشهر همچنان در وضعیت هشدار است.

سیماسادات لاری  امروز گفت: استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید