روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید با کمک آن ها از اضافه کردن وزن پیشگیری کنید و به بدن کمک کنید تا وزن اضافه خود را به طور طبیعی از دست بدهد. در ادامه در مورد کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا وزن خود را به طور طبیعی کاهش دهید.

تسریع در فرایند کاهش وزن به کمک 4 روش

سلام نو پلاس: شبهای طولانی‌تر، روزهای کوتاه‌تر، هوای سردتر همگی می‌توانند در افزایش وزن در فصل زمستان نقش داشته باشند. وسوسه غذای غنی از کالری را هم اضافه کنید، به راحتی می‌توان فهمید که چرا بسیاری از ما برای حفظ وزن مناسب خود در طول زمستان می‌جنگیم.

با این وجود روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید با کمک آن ها از اضافه کردن وزن پیشگیری کنید و به بدن کمک کنید تا وزن اضافه خود را به طور طبیعی از دست بدهد. در ادامه در مورد کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا وزن خود را به طور طبیعی کاهش دهید ، به اشتراک می گذارد.

1.چای سبز بیشتری بنوشید

چای سبز نه تنها با سرطان مبارزه می‌کند بلکه متابولیسم را نیز سرعت می‌بخشد. مطالعات نشان داده است افرادی که روزانه 3 بار چای سبز نوشیدند یا 3 بار عصاره چای سبز، 4 درصد سرعت سوخت و ساز سریعتری از افرادی که چای سبز نمی نوشند، داشتند. به عبارت دیگر، شما می‌توانید با نوشیدن چای سبز در روز کالری بسوزانید. دلیل این است که چای سبز حاوی کاتچین است، کاتچین می‌تواند سطح نوراپی نفرین را در بدن افزایش دهد و نوراپی نفرین می‌تواند متابولیسم را سرعت بخشد.

2.به تمرینات قدرتی پایبند باشید

یکی از مهمترین راهها برای سوزاندن سریع چربی، تمرین قدرتی است. تمرینات قدرتی می‌توانند به طور موثری میزان متابولیسم بدن انسان را در حالت استراحت افزایش دهند، یعنی حتی اگر در حالت نشسته باشید، می‌توانید چربی بیشتری بسوزانید.

علاوه بر این، هنگامی که شما تمرین قدرتی را انجام می‌دهید، بدن در اوج متابولیسم طغیان می‌کند: چرخه درونی با سرعت زیاد اجرا می‌شود. اگر وقت لازم برای انجام تمرینات قدرتی را ندارید، از برخی تمرینات مناسب کمک بگیرید و حرکاتی مانند اسکوات، پرش، یا دیگر حرکات کمک بگیرید. این ورزش ها زمان زیادی نمی‌برد اما مطمئناً احساس خواهید کرد که زمان صرف شده برای آن ارزش دارد.

3.موز بیشتری بخورید

موز سرشار از پتاسیم است که با تنظیم تعادل آب در بدن می‌تواند متابولیسم را سرعت بخشد. اگر بدن شما کم آبی را تجربه کند، میزان متابولیک شما کاهش می‌یابد و چربی سوزی شما کاهش می یابد. حتماً روزانه 2000 میلی گرم پتاسیم مصرف کنید که حاوی 450 میلی گرم در یک موز، 370 میلی گرم در یک فنجان شیر و 250 میلی گرم در یک پرتقال است.

4.به جای نشاسته از غلات استفاده کنید

آیا نمی‌توانید غذای اصلی و غنی داشته باشید؟ با این حال، باید در مورد آن فکر کنید: کربوهیدرات‌های ریز مانند نان ، سیب زمینی و برنج می‌توانند ترشح انسولین را تحریک کنند و از این طریق متابولیسم بدن را کاهش می‌دهند.

شما باید میزان نشاسته را در رژیم غذایی خود کنترل کنید و توجه خود را به میوه ها، سبزیجات و غلات کامل معطوف کنید. هنگام خرید نان سبوس دار بهتر است ابتدا به این نکته توجه کنید: آیا لیست مواد مغذی دارای گندم کامل، جو دوسر یا گندم است؟

کد خبر: 55162001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =

    پربازدید

    پربحث

    آخرین اخبار