آخرین خبر رسمی هم حضور آذری جهرمی در یک برنامه ردایویی در تاریخ 20 تیر بود که در آن در رابطه با فیلتر صحبت کرده بود. او تاکید کرد که اگر اینستاگرام بد است نهادهای دیگر باید مسئولیت آن را بپذیرند و وزارت ارتباطات مسئولیتی در این رابطه ندارد.

محمد جواد آذری جهرمی کجاست؟

سلام نو – سرویس سیاسی: محمدجواد آذری جهرمی به عنوان آنلاین‌ترین وزیر دولت حالا نزدیک به یک ماه است که هیچ جا آفتابی نشده است و کم و بیش غیبش زده! غیبتی که باعث پرسش کابران فضای مجازی هم شده است، به ویژه اینکه این غیبت درست بعد از قول وزیر جوان برای پیگیری گران شدن اینترنت همراه اول و ایرانسل اتفاق افتاد.

از آخرین توئیت آذری جهرمی در ۱۶ تیر و آخرین پست اینستاگرامی‌اش که در 18 تیر، حدود یک ماه می‌گذرد. آخرین حضور رسمی وزیر ارتباطات در یک مراسم هم به بیش از یک ماه پیش بر می‌گردد وقتی که در 8 تیر در تبریز حضور پیدا کرد و مرکز داده تبریز به عنوان بزرگ‌ترین مرکز داده غرب و شمال‌غرب کشور را افتتاح کرد. بعد از آن هم اگر مراسمی بود آذری جهرمی بیشتر ناظر و حاضر بود.

او حتی نه تنها خبر راه اندازی اینترنت 5G را خودش اعلام نکرد بلکه در هنگام اعلام آن توسط رئیس جمهور در دولت حضور نداشت تا یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایش بدون حضور او به سر انجام برسد.

آخرین خبر رسمی هم حضور آذری جهرمی در یک برنامه ردایویی در تاریخ 20 تیر بود که در آن در رابطه با فیلتر صحبت کرده بود. او تاکید کرد که اگر اینستاگرام بد است نهادهای دیگر باید مسئولیت آن را بپذیرند و گفت: از همان روز اول حضور اینستاگرام در فضای مجازی عده‌ای از این شبکه اجتماعی شکایت داشته و مخالف آن بودند اما عقل جمعی جامعه به این جمع‌بندی نرسیده است که اینستاگرام را فیلتر کنند. طبیعتا فشارهایی روی ما هم وجود دارد.

بعد از این گفت‌وگو بود که آذری جهرمی غیب شد و به جز یک تصویر از حضور در دعای عرفه در یک مسجد محلی در دهم مرداد خبر دیگری از او منتشر نشد.

قهر، کرونا یا احضار به خاطر اینستاگرام؟

بسیاری با اشاره به آخرین پست جهرمی معتقدند هرچند جواب تست کرونا نخست او منفی آمده است، اما وزیر جوان در نهایت به کرونا مبتلا شده و در حالی طی دوران نقاهت است. هادی مهدی، روزنامه نگار در توییتی با تایید این مسئله نوشت:  محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به دلیل کرونا در قرنطینه بوده ، خوشبختانه شب گذشته_یکشنبه_ با کسب بهبودی ، پس از حدود سه هفته غیبت، در نشست هیات دولت حاضر شد.

فرهاد طهماسبی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هم چندی پیش در خصوص خبر ابتلای محمدجواد آذری جهرمی به کرونا گفته بود: به ما گفتند که ایشان به بیماری کرونا مبتلا شده و تا جایی که اطلاع دارم بیماری ایشان قطعی است.

برخی خبرنگاران نیز گفته‌اند که طی آخرین تماس‌هایی که با جهرمی داشتند او به محل کارش در وزارت ارتباطات بازگشته و به کار مشغول است.

با این وجود تا پیش از این پیام‌ها برخی غیبت آذری جهرمی را مرتبط با فیلتر اینستاگرام و جلسه پرتنش او در مجلس دانستند، جلسه‌ای که او در آن ادامه دهنده برجام در فضای مجازی خوانده شد و درباره چرایی عدم فیلترینگ اینستاگرام مورد پرسش قرار گرفت. این گروه می‌گفتند آذری جهرمی تحت فشار است و حتی از سوی مراجع قضایی احضار شده، حرفی که با حضور او در وزارت ارتباط مشخص شد بیشتر شایعه بوده.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید