سرهنگ" محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، از وقوع حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودرو حین سوخت گیری با گاز ال پی جی خبر داد.

سوختگی وحشتناک زن و شوهر در پارکینگ خانه

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، سرهنگ" محمدرضا خدادوست" گفت: ماموران کلانتری 18 این فرماندهی در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری ام وی ام، به منظور بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد، خودروی مذکور حین سوخت گیری با گاز ال پی جی بوده که دچار سانحه آتش سوزی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه با حضور عوامل آتش نشانی آتش مهار شد، اظهار داشت: مالک خودرو به همراه همسرش در پارکینگ منزلشان در حال سوختگیری بودند که انفجار اتفاق می افتد و مالک خودرو 60 درصد و همسر وی 80 درصد از ناحیه سر، صورت ودست ها دچار سوختگی می شوند.

سرهنگ خدادوست در پایان با اشاره به سوختگی کامل خودرو و بخشی از ساختمان با توصیه شهروندان به رعایت مسائل ایمنی در سوختگیری خودروی خود، گفت: شهروندان می بایست نصب کپسول گاز بر روی خودروی خود را در مراکز معتبر و مجاز انجام داده و در هنگام سوخت گیری نیز تمام جوانب احتیاط و اصول ایمنی را به کار ببندند تا دچار اینگونه حوادث نشوند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید