سخنگوی سازمان سنجش آمار داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد را اعلام کرد.

ابتلای ۸۵ داوطلب کنکور کارشناسی ارشد به کرونا

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره میزان داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد که به کرونا مبتلا هستند، اظهار کرد: خود اظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از صبح روز پنج شنبه، ۹ مرداد از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و  جمعه، ۱۰ مرداد به پایان رسید.  

سخنگوی سازمان سنجش افزود: این سازمان به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند و همچنین رفاه حال داوطلبانی که به این ویروس مبتلا نیستند، مقرر کرده است که داوطلبان کارشناسی ارشد کرونایی در مکانی جدا از سایر داوطلبان در کنکور شرکت کنند.

او ادامه داد: بیمارانی که در بیمارستان بستری  یا در منزل قرنطینه هستند با هماهنگی وزارت بهداشت در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفا در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا کنکور خواهند داد.

زرین آمیزی بیان کرد: داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد که از این پس به کرونا مبتلا می‌شوند باید به باجه‌های رفع نقص مراجعه و بیماری خود را اعلام کنند.

او تصریح کرد: تعداد ثبت نام کنندگان در خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد ۸۵ نفر هستند که ۲ نفر از این افراد در بیمارستان بستری و ۸۳ نفر در منزل قرنطینه خانگی هستند.

سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد و داوطلبانی که  بعد از این تاریخ به کرونا مبتلا شوند باید به مراکز رفع نقص مراجعه کنند و بیماری خود را اعلام کنند.  

زرین آمیزی یادآوری کرد: کنکور کارشناسی ارشد در نوبت صبح روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۶، ۱۷، ۱۸ مرداد) برگزار می‌شود و کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه، ۱۳ مرداد روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید