در سراسر شهرهای بزرگ و کوچک، به فراخور زمان رستوران ها تعطیل شده اند و یا روند کار آن ها تغییر کرده است. کافی شاپ ها بسته هستند. در این جا ۴ روش جدید وجود دارد که می توانید از طریق آن به رستوران مورد علاقه خود و صنعت رستوران کمک کنید تا از این دوره دشوار عبور کنند.

۴ راه حمایت از رستوران هایی که کسب و کارشان در بحران کرونا مختل شده است


 

۱. اگر رستوران موردنظر باز است، سفارش غذا دهید

 قبل از برنامه ریزی وعده های غذایی، وب سایت رستوران و برنامه های اجتماعی آن را بررسی کنید. مطابق با قوانین جدید تهیه و تحویل غذا، رستوران ها گرفتار شده اند و شاید آن ها وقت نداشته باشند که سایت های خود را به روز کنند. بهترین مکان برای جستجوی سفارش ممکن است رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و توییتر باشد. در آن جا می توانید منوهای محدودی را که اکنون برخی رستوران ها ارائه می دهند پیدا کنید. اما انتظار نداشته باشید هر غذایی که می خواهید را در این فهرست پیدا کنید. حتی اگر برخی از مکان های معروف تعطیل شده باشند، سایر رستوران های سطح بالا در حال تغییر و تنظیم شرایط خود با کرونا هستند.

۲. روش های تحویل جدید را امتحان کنید

  در برخی مناطق تعدادی از رستوران ها تحویل رایگان بدون دخالت دست را ارائه می دهند. این بدان معناست که شما سفارش خود را قرار می دهید و رستوران آن را آورده و غذا را در یک مکان مشخص در ایوان یا راهرو خانه شما می گذارد تا شما به بیرون بروید و آن را بردارید. این کار هرگونه تماس شخصی بین شما و شخص تحویل دهنده غذا را از بین می برد و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید غذای خود را مثل گذشته تهیه کنید.

برخی از رستوران ها نیز سفارش مشتریان را روی پیشخوانی که با دیگران فاصله دارد قرار می دهند، به این ترتیب شما می توانید غذای خود را از روی پیشخوانی که اغلب خارج از رستوران قرار دارد بردارید و با کسی روبه رو نمی شوید.

۳. کمک مالی کنید

بودجه های جدید برای کمک به کارکنان رستوران ها در بحران ویروس کرونا در سرتاسر کشور گسترش یافته است. برای مثال اگر در کشور شیکاگو کسی می خواهد حمایت خود را از کارگران رستوران نشان دهد، یک تی شرت که به این منظور به فروش می رسد را می خرد. این تی شرت ۲۵ دلار قیمت دارد. این صندوق تاکنون بیش از ده ها هزار دلار از این طریق جمع آوری کرده است.

۴. یک تقاضانامه امضا کنید

رستوران ها در سرتاسر کشور از مقامات دولتی درخواست کمک می کنند. سرآشپزها و رستوران داران بزرگ دنیا تقاضانامه ای را تنظیم و امضا کردند و از مقامات بزرگ تقاضای حمایت کردند.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید