این اصول کلید یک زندگی شاد است و به عنوان "دارو برای روح" عمل می کنند. هیچ اجباری برای انجام این اصول در زندگی شما وجود ندارد. از آن ها می توان در هنگام مدیتیشن، صبح هنگام یا هر زمان که به آن ها احتیاج دارید استفاده کنید. انجام این اصول به شما کمک می کند تا به تعادل برسید. ادامه مقاله را مطالعه کنید تا این اصول و چگونگی استفاده از آن ها را در زندگی روزمره خود بدانید.

۵ اصل که می توانید برای ایجاد سهولت و شادابی بیشتر در زندگی استفاده کنید

۱. نگران نباشید

به خودتان بگویید فقط همین امروز را قرار نیست نگران باشید. یک نفس عمیق و در لحظه بودن، می تواند تغییرات چشمگیری در آگاهی فردی و جمعی ما ایجاد کند.

۲. عصبانی نشوید

تجربه عصبانیت لزوما چیز بدی نیست. عصبانیت نشان دهنده این است که شخص یا چیزی ممکن است از یک مرز عبور کرده باشد. آن چه در واقع مهم است این است که چگونه با آن خشم مقابله کنیم. وقتی چیزی شما را ناراحت می کند، قبل از واکنش نشان دادن، به علت ایجاد آن فکر کنید. اما این به این معنی نیست که احساسات خود را سرکوب کنید.

۳. فروتن باشید

معمولا افراد وقتی کاری را عالی انجام می دهند، مقداری دچار خودنمایی می شوند. نفس ما دوست دارد به دستاوردهای خود اعتبار ببخشد و از آن ها تشکر کند. باید تمرین کنید که فروتن باشید.

۴. صادق باشید

قابل اعتماد بودن شما یک هدف عالی و بسیار ارزشمند برای تلاش است اما در عمل، می تواند بسیار چالش برانگیز و سخت باشد. بنابراین به جای این که سعی کنید خود را در قالب خاصی قرار دهید و حقیقت را پنهان کنید تا مورد قبول واقع شوید، اجازه دهید خود واقعی شما بدرخشد.

۵. نسبت به خود و دیگران دلسوز باشید

شفقت، مرهم شفابخشی برای عیب جویی و عصبانیت است. البته تمرین مهربانی و دلسوزی همیشه کار آسانی نیست. اگر در درک دیدگاه های مختلف مشکل دارید، توصیه می شود که خود را جای افراد دیگر قرار دهید تا بهتر شرایط آن ها را درک کنید.

در ادامه سه ​​مورد دیگر وجود دارد که می توانید امتحان کنید. با خود عهد ببندید که:

● من زندگی خود را با صداقت ادامه می دهم

این توصیه برای داشتن یک زندگی صادقانه و بدون دروغگویی، تقلب و قضاوت است.

● من به پدر و مادر، معلمان و بزرگان خود احترام می گذارم

این اصل به تجلیل و قدردانی از کسانی که ما را راهنمایی می کنند، تأکید دارد و در مورد یادگیری و رشد قلبی و ذهنی است.

● من از همه چیز قدردانی خواهم کرد

قدردانی از همه چیز در زندگی مانند بدن سالم، زندگی خوب، دوستان و خانواده خوب، داشتن شغل و غیره کیفیت زندگی شما را ارتقا می دهد. پس از تأثیر فوق العاده آن غافل نشوید.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید